Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja.. det är ganska sällan en tråd går av av sig självt. Oftast måste man klippa av dom. Om det inte är väldigt dålig kvalité.
Och man ska inte köpa tråd med dålig kvalité.
Jag har ibland råkat ut för att helt seriösa trådar har gått av, men det är nog kanske en kvalitets sak, ibland kan det har varit ett handhavande fel och det tar inte tillverkarna något ansvar för.

Om John Blund har en syster kan du skicka henne till mig istället, annars kan det kvitta :)

Jag hoppas han har syskon eller någon som kan hjälpa honom. Annars måste det bli väldigt mkt jobb för honom att söva alla jordens människor. Tomten har i alla fall bara ett dygn per år som han ska fara runt men John Blund har det ju så jämt.
Han är nog utbränd.

Jag hoppas han har syskon eller någon som kan hjälpa honom. Annars måste det bli väldigt mkt jobb för honom att söva alla jordens människor. Tomten har i alla fall bara ett dygn per år som han ska fara runt men John Blund har det ju så jämt.
Han är nog utbränd.
Han ÄR utbränd. Annars skulle inte jag och många mer knapra sömnpiller. Eller så är han bara DUM :rage:

Jag tror nån har stulit jonh blunds magiska sömnpulver och gett receptet till en girig läkemedelsjätte. De kanske tom använder enhörningar som försöksdjur :nailbiting:

Jag tror nån har stulit jonh blunds magiska sömnpulver och gett receptet till en girig läkemedelsjätte. De kanske tom använder enhörningar som försöksdjur :nailbiting:

Hornet kanske används. Nu kom jag på det- det är därför enhörningarna är då skygga. De vill inte bli av med hornet till medicin

Jeez, ni har varit aktiva. Börjar nästan undra om ni ser till att matcha in er aktivitet till när jag är borta. För inte f-n hände det mycket när jag var på jobbet... Nåja, nu ska jag försöka hinna ikapp (och ja, jag har faktiskt läst alla inlägg mellan mitt senaste och det sista...

Jag tycker inte att enhörningar är tillräckligt feministiska.. de kräver att kvinnor ska vara oskulder..:rage:
det kanske är dom som har bestämt att man måste vara oskuld för att få en enhörning.
Ryktet säger dock att drakar föredrar oskulder också... Ett litet klipp där detta diskuteras kommer här, tyvärr lite dålig kvalitet...

Jag har insett en sak-
Denna tråden har inte spårat ur. För att en tråd ska spåra ur måste den ju först vara i spår. eller på spåret.

Och denna tråd har aldrig varit i spår eller på spåret. Alltså har den inte spårat ur.
Logik när den är som bäst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka