stjarnhimmel
Trådstartare
@mandalaki hur gick det för dig? Är du oinkilad?
Annars tycker jag att just den här specifika tråden har väldigt bra kvalitet, inte det minsta tecken på avbrott!
Går som TÅGET och spårar aldrig ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mandalaki hur gick det för dig? Är du oinkilad?
Annars tycker jag att just den här specifika tråden har väldigt bra kvalitet, inte det minsta tecken på avbrott!
Drar ni fram Pistvakt måste jag kontra med
Alltså det är något lurt med den där filmen, de pratar jättemycket! Riktiga norrlänningar pratar inte så där mycket,Drar ni fram Pistvakt måste jag kontra med
Det var nyss en snygg cowboy på tv, då skulle man vilja bli lite inkilad.
För övrigt anser jag att @mandalaki bör taggas!
Ja. Teorierna kring detta är många:Aha.. Det är John blunds fel att jag alltid har problem att sova
Har vi övergett brandmansfantasierna? Eller har de blivit överhettade av att bekämpa all drakeld?
För övrigt anser jag att @mandalaki bör taggas!
det blir mer och mer tydligt hur den vittberömda bukemaffian ser ut.
Det är @mandalaki @Hyacinth och @athena_arabians .
Och vi andra får inte vara med
Ja. Teorierna kring detta är många:
- Är han utbränd?
- Elak?
- Dum?
- Gammal och skröplig?
- Dement?
- Spetsad på ett drakhorn?
- Grillad av en drake?
Tror du? Finns verkligen maror? Jag föredrar ju när saker är vetenskapligt bevisade och inte massa hörsägen. Källa på det!!Eller förintad av nattmaror?
Tror du? Finns verkligen maror? Jag föredrar ju när saker är vetenskapligt bevisade och inte massa hörsägen. Källa på det!!
Tror du? Finns verkligen maror? Jag föredrar ju när saker är vetenskapligt bevisade och inte massa hörsägen. Källa på det!!
Okej då Men dödade de John?Källa: De Fem Legenderna (finns på DVD och bluray).
De finns - men som ovan - dödade de John?Ronja rövardotter? Eller det kanske var vildvittror..,?