Okej då Men dödade de John?
De finns - men som ovan - dödade de John?
Finns det nån som vill döda John? Egentligen?
Tja, Sandman (aka Dream, aka Morpheus) har ju fiender enligt Gaiman (kolla "Sandman" på förlaget Vertigo).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej då Men dödade de John?
De finns - men som ovan - dödade de John?
Finns det nån som vill döda John? Egentligen?
Chock!!Tja, Sandman (aka Dream, aka Morpheus) har ju fiender enligt Gaiman (kolla "Sandman" på förlaget Vertigo).
Är det så svårt att förstå att det inte finns brandmän??? Och OM de fanns så vore de direkt ohälsosamma för drakarnaHar vi övergett brandmansfantasierna? Eller har de blivit överhettade av att bekämpa all drakeld?
För övrigt anser jag att @mandalaki bör taggas!
Men jag pratade med en brandman igår. Fanns han inte eller ljög han?Är det så svårt att förstå att det inte finns brandmän??? Och OM de fanns så vore de direkt ohälsosamma för drakarna
Är det så svårt att förstå att det inte finns brandmän??? Och OM de fanns så vore de direkt ohälsosamma för drakarna
Jag ringde honom iofs i jobbet just för att fråga om en brand. Var det egentligen en snusklinje jag ringde?Han ljög såklart!!! Vem vill inte vara någon som det dröms om
Jag ringde honom iofs i jobbet just för att fråga om en brand. Var det egentligen en snusklinje jag ringde?
Har vi övergett brandmansfantasierna? Eller har de blivit överhettade av att bekämpa all drakeld?
Jodå, får vi chans att skryta så håller vi aldrig käft istället.Alltså det är något lurt med den där filmen, de pratar jättemycket! Riktiga norrlänningar pratar inte så där mycket,
från 9:45 kommer förklaringarna!
Jag trodde vi kom överens om att ha en viss verklighetsförankring i denna tråd?Har vi övergett brandmansfantasierna? Eller har de blivit överhettade av att bekämpa all drakeld?
Alla pojkar drömmer ju om att bli brandmän... Precis som jag drömmer om att bli universums härskare. Men det är ju grejen med drömmar, att de aldrig slår in...Men jag pratade med en brandman igår. Fanns han inte eller ljög han?
Ring igen och fråga om han har horn Han kommer säkert att svara ja, jag menar vi drömmer ju om enhörningar också... Kanske han är en drake egentligen?? Du kan ju meddela att det är mer realistiskt, ochsexigareJag ringde honom iofs i jobbet just för att fråga om en brand. Var det egentligen en snusklinje jag ringde?
På jobbet och allt Men det är ju fler än jag som ringer det numret... Värsta snuskjobbet
Fast en drake som låtsa vara brandman? Vore i te det att svika sin egen ras? En så vill man väl ändå inte ha?Ring igen och fråga om han har horn Han kommer säkert att svara ja, jag menar vi drömmer ju om enhörningar också... Kanske han är en drake egentligen?? Du kan ju meddela att det är mer realistiskt, ochsexigare
Varför gillar folk brandmän?
Är det hjältegrejen eller varför går folk igång på dom?
Kan vara en isdrake...Fast en drake som låtsa vara brandman? Vore i te det att svika sin egen ras? En så vill man väl ändå inte ha?
Jag tycker inte de är så sexiga... men ge mig en militär vilken dag som helst! Fast det kanske är AK5:an jag tänder på?
@bumpo !!!!! *studsar och kramar* Jag kan alltid lita på att du täcker upp för mig med de obligatoriska fraserna så att @Scata inte kraxar på mig igen...
Eller en fisdrake
Nu tycker jag vi är så könsstereotypa.. Stora starka brandmän och militärer.
Själv gillar jag konstnärer och nördar. Asiater och norrmän.
Sen på sistone har jag fastnat för cowboys. Om de inte har för mkt dum machoattityd.