Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det är något lurt med den där filmen, de pratar jättemycket! Riktiga norrlänningar pratar inte så där mycket,
från 9:45 kommer förklaringarna!
Jodå, får vi chans att skryta så håller vi aldrig käft istället.
Har vi övergett brandmansfantasierna? Eller har de blivit överhettade av att bekämpa all drakeld?

För övrigt anser jag att @mandalaki bör taggas!
Jag trodde vi kom överens om att ha en viss verklighetsförankring i denna tråd?
Och för övrigt håller jag med om att Mandelkakan ska ätas... Eh, taggas. Och Karthago borde verkligen förstöras...

Men jag pratade med en brandman igår. Fanns han inte eller ljög han? :mad:
Alla pojkar drömmer ju om att bli brandmän... Precis som jag drömmer om att bli universums härskare. Men det är ju grejen med drömmar, att de aldrig slår in...

@stjarnhimmel Tja, jag kan ju bara tala för mig själv men det har väl med sexpack, tunga slangar och handklovar att göra... Öh, samma sak kan alltså i princip appliceras på polismän...

Jag ringde honom iofs i jobbet just för att fråga om en brand. Var det egentligen en snusklinje jag ringde? :eek:
Ring igen och fråga om han har horn:cool: Han kommer säkert att svara ja, jag menar vi drömmer ju om enhörningar också... Kanske han är en drake egentligen?? Du kan ju meddela att det är mer realistiskt, ochsexigare:)

Ring igen och fråga om han har horn:cool: Han kommer säkert att svara ja, jag menar vi drömmer ju om enhörningar också... Kanske han är en drake egentligen?? Du kan ju meddela att det är mer realistiskt, ochsexigare:)
Fast en drake som låtsa vara brandman? Vore i te det att svika sin egen ras? En så vill man väl ändå inte ha?

Jag tycker inte de är så sexiga... men ge mig en militär vilken dag som helst! :devil: Fast det kanske är AK5:an jag tänder på? :o

Nu tycker jag vi är så könsstereotypa.. Stora starka brandmän och militärer.

Själv gillar jag konstnärer och nördar. Asiater och norrmän.
Sen på sistone har jag fastnat för cowboys. Om de inte har för mkt dum machoattityd.

Nu tycker jag vi är så könsstereotypa.. Stora starka brandmän och militärer.

Själv gillar jag konstnärer och nördar. Asiater och norrmän.
Sen på sistone har jag fastnat för cowboys. Om de inte har för mkt dum machoattityd.

Men jag kan ju inte rå för att jag fastnat för en massa norrlänningar :o Plus att jag har nog en vapenfetish så det är ju bra att jag är ihop med en jaktgalning! :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka