Det ser ut som om draken har jattefjong BARNEN snalla du, tank pa BARNEN...Här spöregnar det. Ska jag kolla om min basilisk kan slingra ner med lite av det till er? Mina prickikorvar gillar inte regn. De kan ju smälta skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som om draken har jattefjong BARNEN snalla du, tank pa BARNEN...Här spöregnar det. Ska jag kolla om min basilisk kan slingra ner med lite av det till er? Mina prickikorvar gillar inte regn. De kan ju smälta skrev:
Äsch då, med tanke på vad som visas på TV, i tidningar och på nätet dessa dagar är en drakes jättefjong nog det minsta problemet. Själv är jag mer bekymrad över att de pratar om demo-krati i tidningarna, som ju ska vara opartiska och sakliga och inte ägna sig åt att skriva om fantasifoster.Det ser ut som om draken har jattefjong BARNEN snalla du, tank pa BARNEN...
Kan inte lata bli, ni ar ju SJUKT stordaInte skriva inlägg nu utan skynda på att läsa ikapp. SEN kan du skriva inlägg
Kan inte lata bli, ni ar ju SJUKT storda
What @athena_arabians said...Kan inte lata bli, ni ar ju SJUKT storda
Moi? Skulle jag vara det?! Det tror jag inte ett dugg på
Okey da, JAG ar sjukt stord. Nu tanker jag dansa matbanandansen, sa det sa!What @athena_arabians said...
Jag är den mest normala personen i min värld, ska du veta, så jag tar avstånd från ditt, @Nacheta , påstående.
Till @bumpo och alla som ska grill-partajja, här är en liten video som jag råkade hitta från förra grillpartyt... vi börjar bli ganska homogena vi bukefalister, svårt att skilja ur de som var med
Det har varit för kallt hos Barret. Myggen har inte vaknat än.@Barret: Fast lämna gärna myggen hemma!
Jag önskar att det vore så, men dödade just en med min telefonbok på jobbet och har ägnat de senaste dagarna åt att klia sönder låret efter en tur ut i spårskogen i fredags... Men så har vi haft sommarvärme förra veckan. Nu är vintern nästan tillbaka dock så de små -arna kanske dör igen... en plågsam, utdragen död...Det har varit för kallt hos Barret. Myggen har inte vaknat än.
Nåja åter till våran grillfest, den känns betydligt trevligare att planera, många drakar, kött, potatis, majs i alla dess former Rödvin till @athena_arabians, @Barret @Jeps och mig, rosé till @Trani och något riktigt starkt till @bumpo för att dränka sina sorger.
Det går att sätta vattenmelon i sprit också . Och som sagt, man kan göra mycket med vattenmelon. Gör ett Google bildsök på The wayward cloud watermelon så förstår ni vad jag menar (ja, jag vet att jag tjatar om den där filmen... men jag kan inte vara den enda som är ärrad för livet i samband med vattenmeloner)Det går att hälla i sprit i en vattenmelon, just sayin'
Vi vid kusten har faktiskt klarat oss förvånansvärt bra än så länge.Jag önskar att det vore så, men dödade just en med min telefonbok på jobbet och har ägnat de senaste dagarna åt att klia sönder låret efter en tur ut i spårskogen i fredags... Men så har vi haft sommarvärme förra veckan. Nu är vintern nästan tillbaka dock så de små -arna kanske dör igen... en plågsam, utdragen död...
Å lilla jag tar med Tequilan jag... .Nåja åter till våran grillfest, den känns betydligt trevligare att planera, många drakar, kött, potatis, majs i alla dess former Rödvin till @athena_arabians, @Barret @Jeps och mig, rosé till @Trani och något riktigt starkt till @bumpo för att dränka sina sorger.
Det blåser väl mer där? Och alla vet ju att de vid kusten är veklingar jämfört med MalmfältenVi vid kusten har faktiskt klarat oss förvånansvärt bra än så länge.
Det går att sätta vattenmelon i sprit också . Och som sagt, man kan göra mycket med vattenmelon. Gör ett Google bildsök på The wayward cloud watermelon så förstår ni vad jag menar (ja, jag vet att jag tjatar om den där filmen... men jag kan inte vara den enda som är ärrad för livet i samband med vattenmeloner)
Nu lägger jag in mitt VETO här .Och alla vet ju att de vid kusten är veklingar jämfört med Malmfälten
Å lilla jag tar med Tequilan jag... .
Jag lovar att det kommer att räcka till @bumpo och alla andra med sorger också . Sen har vi inga sorger mer...
Röda vinet hoppas jag räcker till mig med??? Lite Amarone kanske
Vi bor mitt emellan två gruvor, det sprängs varje natt kl 12 och det är sättningar i hela Malmberget som nuförtiden även känns ner till Gällivare. Det öppnas hål mitt på gator utan förvarning. Därutöver invaderas vi av mygg och renar (komplett med buttra renägare) och vi har inte en bra badstrand så långt stjärnkikaren når. Vi har vant oss vid att hålla till godo med så lite som möjligt.Nu lägger jag in mitt VETO här .
Kustbor är härdiga, vindpinade, ettriga små rackare som ni på Malmfälten inte kan mäta sig med - så det så .