Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ser ut som om draken har jattefjong :o BARNEN snalla du, tank pa BARNEN...
Äsch då, med tanke på vad som visas på TV, i tidningar och på nätet dessa dagar är en drakes jättefjong nog det minsta problemet. Själv är jag mer bekymrad över att de pratar om demo-krati i tidningarna, som ju ska vara opartiska och sakliga och inte ägna sig åt att skriva om fantasifoster.

Det har varit för kallt hos Barret. Myggen har inte vaknat än.
Jag önskar att det vore så, men dödade just en med min telefonbok på jobbet och har ägnat de senaste dagarna åt att klia sönder låret efter en tur ut i spårskogen i fredags... Men så har vi haft sommarvärme förra veckan. Nu är vintern nästan tillbaka dock så de små :devil:-arna kanske dör igen... en plågsam, utdragen död...:devil:

:banghead: Känner jag mest just nu, verkliga livet gjorde sig påmint och jag roddar insamling till dotterns klass vilket betyder att imorgon ska hennes klass ha ett springlopp, och typ hälften av föräldrarna talar om idag att de inte har möjlighet att vara med... Det här har varit planerat i 3 mån...:rage::rage::rage:
Nåja det löser sig säkert men jag kommer att slita ihjäl mig... Att jag sedan köpte fel j*vla block helveten så jag måste åka och handla imorgon igen känns ännu sämre...

Nåja åter till våran grillfest, den känns betydligt trevligare att planera, många drakar, kött, potatis, majs i alla dess former :o Rödvin till @athena_arabians, @Barret @Jeps och mig, rosé till @Trani och något riktigt starkt till @bumpo för att dränka sina sorger. :cry:

Det går att hälla i sprit i en vattenmelon, just sayin' :devil:
Det går att sätta vattenmelon i sprit också :). Och som sagt, man kan göra mycket med vattenmelon. Gör ett Google bildsök på The wayward cloud watermelon så förstår ni vad jag menar (ja, jag vet att jag tjatar om den där filmen... men jag kan inte vara den enda som är ärrad för livet i samband med vattenmeloner)

Jag önskar att det vore så, men dödade just en med min telefonbok på jobbet och har ägnat de senaste dagarna åt att klia sönder låret efter en tur ut i spårskogen i fredags... Men så har vi haft sommarvärme förra veckan. Nu är vintern nästan tillbaka dock så de små :devil:-arna kanske dör igen... en plågsam, utdragen död...:devil:
Vi vid kusten har faktiskt klarat oss förvånansvärt bra än så länge.

Nåja åter till våran grillfest, den känns betydligt trevligare att planera, många drakar, kött, potatis, majs i alla dess former :o Rödvin till @athena_arabians, @Barret @Jeps och mig, rosé till @Trani och något riktigt starkt till @bumpo för att dränka sina sorger. :cry:
Å lilla jag tar med Tequilan jag... :angel:.
Jag lovar att det kommer att räcka till @bumpo och alla andra med sorger också :up:. Sen har vi inga sorger mer... :cool:
Röda vinet hoppas jag räcker till mig med??? Lite Amarone kanske :d

Det går att sätta vattenmelon i sprit också :). Och som sagt, man kan göra mycket med vattenmelon. Gör ett Google bildsök på The wayward cloud watermelon så förstår ni vad jag menar (ja, jag vet att jag tjatar om den där filmen... men jag kan inte vara den enda som är ärrad för livet i samband med vattenmeloner)

Jag googlade...och nu vill jag unsee O_o :crazy: :(

Nu lägger jag in mitt VETO här :rage:.
Kustbor är härdiga, vindpinade, ettriga små rackare som ni på Malmfälten inte kan mäta sig med - så det så :devil:.
Vi bor mitt emellan två gruvor, det sprängs varje natt kl 12 och det är sättningar i hela Malmberget som nuförtiden även känns ner till Gällivare. Det öppnas hål mitt på gator utan förvarning. Därutöver invaderas vi av mygg och renar (komplett med buttra renägare) och vi har inte en bra badstrand så långt stjärnkikaren når. Vi har vant oss vid att hålla till godo med så lite som möjligt.

@athena_arabians Personligen gillar jag merlot-viner även om nån zinfandel kan slinka ner ibland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka