Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur låtsas man det? :rofl:
Äh, jag åkte faktiskt dit, i två veckor. Låtsades dock som att jag inte kom hem. Gick finfint tills vi sprang ihop på Arlanda och jag fick totalt hjärnsläpp och inte kunde ge nåt vettigt ljugsvar på frågan "WOW, when did you get back?". Mumlade något obegripligt bara, förmodligen högröd i ansiktet, och fick sedan genomlida världens mest awkwarda chit-chat någonsin. niphredil - världens största screw-up :up:

Äh, jag åkte faktiskt dit, i två veckor. Låtsades dock som att jag inte kom hem. Gick finfint tills vi sprang ihop på Arlanda och jag fick totalt hjärnsläpp och inte kunde ge nåt vettigt ljugsvar på frågan "WOW, when did you get back?". Mumlade något obegripligt bara, förmodligen högröd i ansiktet, och fick sedan genomlida världens mest awkwarda chit-chat någonsin. niphredil - världens största screw-up :up:
Och utan silverstedtsvenskan:
... Mumlade något obegripligt bara, förmodligen högröd i ansiktet, och fick sedan genomlida världens mest obekväma kallprat någonsin. niffe - världens största klant.

Sådär. Det där sved ju liksom till och med i mina ögon.

Och utan silverstedtsvenskan:
... Mumlade något obegripligt bara, förmodligen högröd i ansiktet, och fick sedan genomlida världens mest obekväma kallprat någonsin. niffe - världens största klant.

Sådär. Det där sved ju liksom till och med i mina ögon.

Shit, jag reagerade inte ens, jag väntade mig nog inget annat ;):angel::love:

Shit, jag reagerade inte ens, jag väntade mig nog inget annat ;):angel::love:
Så jävla illa! Mitt huvud är dock i konstant förvirring nuförtiden, vet knappt vilket språk jag pratar (för jag är så cool och internationell etc) så LITE är jag faktiskt ursäktad. Bara lite dock.

Skriv det inne på Förälder i december så får du se.
Det ska jag absolut göra. Känner absolut att detta är året jag vill begå bukefalistiskt självmord :up:

@Trani: Jag har lite svårt för det där mittemellanstuket på många roséviner. Normalt dricker jag riktigt feta rödviner (fyllig med ek) och de smakrikare men inte så sabla parfymerade vita viner, tex Jurassique och diverse Sauvignon Blanc. En del torra till halvtorra tyskar går ner också.

Har du provat Puycheric i år? Den har jag druckit för några år sedan och den var helt ok.

Är du min okända syster? :love: Vi skulle kunna ha det väldigt trevligt ihop och diskutera dricka, ordentliga rödviner och så lite riktigt whisky på det! :up:

Jag inser att jag är alldeles för städad när jag dricker, den enda gång jag har spytt på fyllan visade sig vara en matförgiftning...

Jag inser att jag är alldeles för städad när jag dricker, den enda gång jag har spytt på fyllan visade sig vara en matförgiftning...
Jag har kräkts två gånger på fyllan, ovannämnda tillfället och så en gång (alldeles för nyligen för att det skulle vara OK) sovandes i min sambos bil :crazy:

Tycker, med risk för att vara snorboring, att det låter bra att vara städad på fyllan. Det suger ju så hårt att bli illamående och spyig istället för glad och fnittrig.

Hans och Greta gone bad typ. :rofl:

Men värsta spy-fylle-minnet är nog från när jag var på en efterlängtad konsert i globen. Ståplats, hade knökat mig långt fram så jag stod innanför kravallstaket och hela baletten, aspeppad med en insmugglad grogg. Konserten har inte hunnit börja när jag känner spyan komma... Vad göra? Spy och bli utsläng? Gå ut och spy och hamna längst bak? Det finns bara en lösning: spy i munnen och svälj. Konserten var bra och värt det.
Jag säger bara: Fifan... Hoppas konserten var värt det. Vilket påminner mig om min brors första och enda besök på Hultsfredfestivalen. Han var där hela helgen men minns bara att han var på en spelning. Däremot dök det upp fina foton på honom hand i hand med en annan kille :). Ärligt talat är jag väldigt tam, nästan tråkig, på fyllan jämfört med mina syskon.
Guuud ... Att komma till jobbet nästa dag :rofl:
Som tur(?) var skedde det på en fredag, så hade hela helgen på mig att ha ångest. Och måndag morgon började med: "Du var visst riktigt igång i fredags"...

Drog mig just till minnes en annan händelse. En internetbekant från UK kom på besök för första gången. Han skulle bara vara där över en helg, på fredag kväll var vi på fest... Och större delen av lördag låg jag sedan böjd över en hink.

Förresten, kan den som skruvat upp drakarna sänka dem igen?! Det är apvarmt här och mina katter ligger utslagna på sidan och tittar argt på mig för att jag inte har fixat någon luftkonditionering åt dem.

Jag var en jättebra student och festade aldrig, nejdå :angel:
Som er skylt sa: Det man inte minns har inte hänt :). Jag var rätt lugn som tonåring, bortsett från något enstaka snedsteg då och då, samt de första två åren på universitetet. Men sedan började jag på journalistutbildningen och blev en av tre drivande i festkommittén. Vi hade en egen sal på uni dit bara vi jounalister kunde komma in. Oh festerna vi hade där... Typ varje helg dessutom. Med lärarna :)

Förresten, kan den som skruvat upp drakarna sänka dem igen?! Det är apvarmt här och mina katter ligger utslagna på sidan och tittar argt på mig för att jag inte har fixat någon luftkonditionering åt dem.
Här spöregnar det. Ska jag kolla om min basilisk kan slingra ner med lite av det till er? Mina prickikorvar gillar inte regn. De kan ju smälta, gubevars.

Eller kan jag erbjuda tjänsterna från en av Kebnekaises isdrakar?
Ice_Dragon.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka