Åh, dios mio. Du och jag vore alltså en fantastisk hit tillsammans!
Herregud, låt det aldrig hända
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, dios mio. Du och jag vore alltså en fantastisk hit tillsammans!
Bästa omskrivningen ever!Samma natt gjorde jag mig av med min förmåga att fånga enhörningar.
Men det var väl bra att du lade ut ett spår ifall du behövde hitta tillbaka. Man kan bli fasligt desorienterad efter lite för mycket under bältet... var tredje meter, som sagt. Jag är trots allt snart 30 bast.
Hans och Greta gone bad typ.Men det var väl bra att du lade ut ett spår ifall du behövde hitta tillbaka. Man kan bli fasligt desorienterad efter lite för mycket under bältet
Svar ja! Han var SÅ förtjust i mig, helt obegripligt tyckte vi allihop. Vi sågs några gånger efter det och sen hängde jag av honom genom att låtsas vara i Afrika i några månader.
Blev det fler dejter?
Jag älskar rosé (ärvt det från päronen) och tycker att det har det bästa från det vita och röda och samtidigt är utan det dåliga från båda. Älskar också att det är sommar så att systemets sortiment blir lite roligare (vad är det för fel på folk som bara dricker rosé på sommaren?).@Trani: Skål! Vilken är det? Jag har lite svårt för rosé men jag tänkte att om jag hittar rätt sort kanske det går bra.
Fantastiskt! Han kanske trodde att spya i sängen är det ultimata tecknet på... kvinnlighet? trohet? Jag vet inte vad men något bra.Svar ja! Han var SÅ förtjust i mig, helt obegripligt tyckte vi allihop. Vi sågs några gånger efter det och sen hängde jag av honom genom att låtsas vara i Afrika i några månader.
Mvh helt uppenbart en DRÖM att dejta
Sedan var det den där gången jag var på afterwork med jobbet. Slutade med att jag kräktes i min väska på pendeltåget hem. Efter att ha berättat för alla mina jobbarkompisar om hur lite jag fick ligga.
och sen hängde jag av honom genom att låtsas vara i Afrika i några månader.
Jag, helt skeptiskt: "är ni kvar? ".