Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jeezus, folk (och om det finns några ev. fän. Vill ju inte framstå som diskriminerande). Här åkte jag bara ut en sväng i spårskogen för att mata myggen (de stackarna är ju helt utsvultna efter den långa vintern) och så har ni redan kommit fram till förökning... Jag vet inte ens vad jag ska säga så jag tar väl och sätter mig här i den vita, runda stolen med min flaska Asti Cinzano/Gammal Imsdal-flaska med kranvatten och klappar på min hårlösa basilisk med mitt diamantprydda finger och ser åt vilket håll det urartar. Snart kommer ni väl börja prata om fantasigrejer som politik, demokrati och ett sunt leverne...

Helt rätt! Det är därför man har te med champagnesmak. :D

Och Glass!

Det var säkert spiken! Kan aldrig tro @Hedinn spikar nykter... :p

Do you speak english?
Nä, jag schpikar hönchhusch, fattaru la

Drakar skulle förmodligen tycka att det var mysigt här nu, det har varit varmt hela dagen! Därför tänker geologen ta sig en kall cider till maten ikväll, oavsett om den fungerar på förkylningar!

Har du inte sett Hobbit? Där säger de att innan Smaug kom så blev det jättevarmt, och blåste. Det är PRECIS sånt väder det har varit idag! Betyder det att vi har drakar på ingång??

Har du inte sett Hobbit? Där säger de att innan Smaug kom så blev det jättevarmt, och blåste. Det är PRECIS sånt väder det har varit idag! Betyder det att vi har drakar på ingång??

Nej, jag har läst The Hobbit :p (vägrar filmerna, av diverse personliga skäl). Du ser, det är drakväder nu. Snart blir vi totalt invaderade av drakar. Typ som myggen i Norrland :nailbiting:

@Barret: Det kan nog vara så och jag har hört att ni ska få regn däruppe=myggen kommer att explodera :nailbiting: Visserligen andas de inte eld men när de kommer i flock är det fan inte behagligt.
Det spöregnade igår kväll när jag åkte från skogen. Myggpopulationen har redan exploderat där. Och stora är de... Då tar jag hellre en drake any day of the week. Blir man bränd eller biten av en sådan kliar det iaf inte i veckor efteråt...

Sjöodjur finns lika lite som dinosaurier har funnits. Dessa stollar till arkeologer som påstår det har bara tittat lite för djupt och för ofta i en tequilaflaska!!!
Ja det är endast stollar som tittar i en Tequilaflaska, den ska man dricka ur innehållet i :devil:
Självklart finns det sjöodjur!!! Fråga vem som helst som har tillgång till en sjö om sommaren, mig t.ex :idea: Det bara vimlar av odjur överallt... :crazy:

Nej men vet du vad - DÄR går faktiskt GRÄNSEN för hur mycket fantasi man får ha innan det blir skadligt :banghead:
Sant så sant. Tyvärr måste man ju ändå inse att fantasi är fantasi och någon gång måste man väl kanske vakna upp och inse att vissa saker är för fantastiska för att någonsin existera. Som typ "demokrati"... Finns inte en chans att det skulle fungera i verkligheten, fungerar nog bara i böcker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka