Nagot at det hallet juppDikotomi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nagot at det hallet juppDikotomi?
Helt rätt! Det är därför man har te med champagnesmak.
Det var säkert spiken! Kan aldrig tro @Hedinn spikar nykter...
Drakar skulle förmodligen tycka att det var mysigt här nu, det har varit varmt hela dagen! Därför tänker geologen ta sig en kall cider till maten ikväll, oavsett om den fungerar på förkylningar!
Har du inte sett Hobbit? Där säger de att innan Smaug kom så blev det jättevarmt, och blåste. Det är PRECIS sånt väder det har varit idag! Betyder det att vi har drakar på ingång??
Det spöregnade igår kväll när jag åkte från skogen. Myggpopulationen har redan exploderat där. Och stora är de... Då tar jag hellre en drake any day of the week. Blir man bränd eller biten av en sådan kliar det iaf inte i veckor efteråt...@Barret: Det kan nog vara så och jag har hört att ni ska få regn däruppe=myggen kommer att explodera Visserligen andas de inte eld men när de kommer i flock är det fan inte behagligt.
Då vänder du ju deras dödande blick tillbka mot dem själva... DJURPLÅGARE!!!Tror du det skulle funka med solglasögon, såna där med spegeleffekt?
fast borde inte de ha nån form av immunitet? Jag menar, hur gör det när de dricker till exempel... då borde de ju, logiskt sett, se sin egen spegelbild?Då vänder du ju deras dödande blick tillbka mot dem själva... DJURPLÅGARE!!!
Det vet väl alla att basilisker blundar när de dricker! *himlar med ögonen*fast borde inte de ha nån form av immunitet? Jag menar, hur gör det när de dricker till exempel... då borde de ju, logiskt sett, se sin egen spegelbild?
Nej men vet du vad - DÄR går faktiskt GRÄNSEN för hur mycket fantasi man får ha innan det blir skadligtSnart kommer ni väl börja prata om fantasigrejer som politik, demokrati och ett sunt leverne...
Nej men vet du vad - DÄR går faktiskt GRÄNSEN för hur mycket fantasi man får ha innan det blir skadligt
Jaaaaaaaaaa, välkommen alla drakarHar du inte sett Hobbit? Där säger de att innan Smaug kom så blev det jättevarmt, och blåste. Det är PRECIS sånt väder det har varit idag! Betyder det att vi har drakar på ingång??
Ja det är endast stollar som tittar i en Tequilaflaska, den ska man dricka ur innehållet iSjöodjur finns lika lite som dinosaurier har funnits. Dessa stollar till arkeologer som påstår det har bara tittat lite för djupt och för ofta i en tequilaflaska!!!
Sant så sant. Tyvärr måste man ju ändå inse att fantasi är fantasi och någon gång måste man väl kanske vakna upp och inse att vissa saker är för fantastiska för att någonsin existera. Som typ "demokrati"... Finns inte en chans att det skulle fungera i verkligheten, fungerar nog bara i böcker.Nej men vet du vad - DÄR går faktiskt GRÄNSEN för hur mycket fantasi man får ha innan det blir skadligt
Det är för att det bara är en demo-krati, ingen har liksom vågat köra live änSom typ "demokrati"... Finns inte en chans att det skulle fungera i verkligheten, fungerar nog bara i böcker.