@tråden: Har alla sprungit iväg och öppnat cider/öl, korkat vin och/eller whisky?!
Jag däckade dessvärre direkt så nu är det min kusin som skriver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tråden: Har alla sprungit iväg och öppnat cider/öl, korkat vin och/eller whisky?!
Tequila - skål!
Jag däckade dessvärre direkt så nu är det min kusin som skriver.
Nu spelar det ju ingen roll vad Buke tycker för enligt Jordbruksverket får man inte som privatperson hålla vilda djur som sällskapsdjur. Så därför handlar denna tråden om ingenting.
Så det så!
Man kan få en varg tam men den räknas fortfarande som ett vilt djur för det och är olaglig att hålla som en hund för det.Var är ogillaknappen?! Vem sa något om att de är vilda, @stjarnhimmel har faktiskt haft kontakt med uppfödare i Tyskland och Skottland. @Hedinn har visserligen sett en vild enhörning men det finns naturligtvis seriösa uppfödare också.
Vi är dessutom politiskt engagerade inför EU-valet, vi håller på att kolla upp vad partierna anser om vingklippning av drakar.
Snart kommer du väl att påstå att Storsjöodjuret inte existerar?!
Njaaaaeee...alltsa, du vet att du snart star infor en drag- och enhorningspobel va...? Snacka om att utmana odet...Dessutom har vi snart forstarkning av en basilisk (och athena har uppfodning av basilusker) for att inte TALA om oskuldsstyrkan som ar fastkedjad i elementen....Man kan få en varg tam men den räknas fortfarande som ett vilt djur för det och är olaglig att hålla som en hund för det.
Sjöodjur finns lika lite som dinosaurier har funnits. Dessa stollar till arkeologer som påstår det har bara tittat lite för djupt och för ofta i en tequilaflaska!!!
Bring it on..........Njaaaaeee...alltsa, du vet att du snart star infor en drag- och enhorningspobel va...? Snacka om att utmana odet...Dessutom har vi snart forstarkning av en basilisk (och athena har uppfodning av basilusker) for att inte TALA om oskuldsstyrkan som ar fastkedjad i elementen....
Alltså jag har faktiskt jägarexamen och vi läste om vilda djur, där stod inte ett ord om vare sig drakar eller enhörningar, alltså måste det vara helt okej att ha dem som tama djur. Det finns vildhundar och vildkatter och vildhästar och de får man utan problem hålla som tamdjur! Du är helt fel underrättad och jobbar du för jordbruksverket borde du avgå!Man kan få en varg tam men den räknas fortfarande som ett vilt djur för det och är olaglig att hålla som en hund för det.
Sjöodjur finns lika lite som dinosaurier har funnits. Dessa stollar till arkeologer som påstår det har bara tittat lite för djupt och för ofta i en tequilaflaska!!!
Nej, nej står det inget om dom så räknas dom automatiskt som vilda djur.Alltså jag har faktiskt jägarexamen och vi läste om vilda djur, där stod inte ett ord om vare sig drakar eller enhörningar, alltså måste det vara helt okej att ha dem som tama djur. Det finns vildhundar och vildkatter och vildhästar och de får man utan problem hålla som tamdjur! Du är helt fel underrättad och jobbar du för jordbruksverket borde du avgå!
Ja dragägare kan du säkert bli, jag har hört att de är lite oseriösa och gärna håller på med något som de refererar till "jobb", ibland med lite andra ord före "jobb" också...Jag kommer bli en utmärkt dragägare. Just eftersom jag inte läser hela denna tråden har jag mucho tid till draken. Till skillnad från er!
Nej, nej står det inget om dom så räknas dom automatiskt som vilda djur.
Jag jobbar faktiskt på SÄPO (men sig inte det till någon är du snäll det är så hemligt att jag själv knappt vet om det).
Man kan få en varg tam men den räknas fortfarande som ett vilt djur för det och är olaglig att hålla som en hund för det.
Jag måste först prata med Jack Bauer innan jag lämnar ut några papper. Tyvärr så vet jag att han är väldigt upptagen med något viktigt de närmaste 24 timmarna. Tror han skulle tvätta bilen eller något sådant.SÄPO ? Särskilt äkta pappers område? Ja att det är hemligt det kan jag tänka mig, äkta papper är svårt att hitta och skulle det komma fram var de är frilevande så skulle ju folk strömma dit. Men du har hur som helst fel drakar och enhörningar, men om du kan plocka fram ett äkta papper som bevisar din tes så kan jag tänka mig att diskutera saken!
Det är precis det dom vill få dig att tro. Vänta bara de tänker ta över hela Europa genom att föröka sig hämningslöst.Vart har allmänbildningen tagit vägen?! Det är INTE arkeologer som undersöker dinosaurier utan PALEONTOLOGER! Är det ingen som tittat på Jurassic Park?!
Dessutom, om du hittar någon i geologiska/paleontologiska sammanhang som är full och ändå kan jobba är det en geolog. Enligt min professor såg man strukturer bättre efter lite whisky (varför tror ni geologer gillar fältarbete i Skottland?).
Tvätta bilen? Helikoptern var det faktiskt, han har varit min granne men vi tvingade honom att flytta, dels sprängde han grejer runt omkring här och så släpande han runt på ett gigantiskt filmteam hela tiden, fatta hur störande det var när vi hade grillkvällar och han bara skulle spränga grillen och så kamerateamet snurrande runt överallt.Jag måste först prata med Jack Bauer innan jag lämnar ut några papper. Tyvärr så vet jag att han är väldigt upptagen med något viktigt de närmaste 24 timmarna. Tror han skulle tvätta bilen eller något sådant.
Eller var det spränga bilen, blir lite osäker här.
Man kan få en varg tam men den räknas fortfarande som ett vilt djur för det och är olaglig att hålla som en hund för det.
Alltsa...dragagare..? Vad ar det du ska dra egentligen? Linbanan?
Dragägare??? Ska du äga en hel dragshow nu också eller är det Conchita du vill äga???
Fast jag har markt att om man slutar dra i bananen sa blir de flesta draggEller drägg kanske? fast dom vill man inte äga..