Slöseri med sprit i mitt tycke, finns ju toapapper man kan täcka ringen med istället .
Ja, eller man kanske i alla fall kan använda nån billigare sprit än tequila. Typ estnisk smuggelsprit eller nåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slöseri med sprit i mitt tycke, finns ju toapapper man kan täcka ringen med istället .
Eller Jack & Daniels. Fördelen med det sistnämnda är väl att, som @athena_arabians nämnde tidigare, det funkar bra som BBQ-sås... så då kan man tutta fyr på ringen för extra desinfektion iställetJa, eller man kanske i alla fall kan använda nån billigare sprit än tequila. Typ estnisk smuggelsprit eller nåt.
Bara om det finns råttor i dem.Dödade jag just tråden? Får man inte bränna toalettstolar?
Förresten... För att återgå till trådens ursprung igen. Jag fick ett mail från någon som kallade sig Tom M. Riddle nyligen. Han erbjöd mig att köpa en basilisk. Vad tror ni, kära bukefalister? Ungefär vad tror ni en sådan kan gå på, när det gäller försäkring och dagliga utgifter. Och tror ni att det är något särskilt man bör tänka på, typ speciella tillstånd för exotiska djur? Och ungefär hur stora kan de tänkas bli som vuxna?
Förresten... För att återgå till trådens ursprung igen. Jag fick ett mail från någon som kallade sig Tom M. Riddle nyligen. Han erbjöd mig att köpa en basilisk. Vad tror ni, kära bukefalister? Ungefär vad tror ni en sådan kan gå på, när det gäller försäkring och dagliga utgifter. Och tror ni att det är något särskilt man bör tänka på, typ speciella tillstånd för exotiska djur? Och ungefär hur stora kan de tänkas bli som vuxna?
Vilken grym enhorningsmossa! Den ska jag genast gora och tvinga min dotter att ha. Jag funderar starkt pa en basisilkmossa till mig sjalv nar jag ska traffa exet
Jag har jobbat så mkt de senaste dagarna så jag har omöjligt kunna hänga med i tråden och nu orkar jag inte läsa ikapp. Men det är bra om andra håller fanan högt för våra favoritdjur enhörningar och drakar!
Alltså det är fruktansvärt dålig stil att skapa en tråd med en fråga och när vi sedan lägger ner tid och engagemang i din frågeställning så "orkar" du inte ens läsa svaren? Tycker du verkligen att det känns seriöst? Du kommer aldrig att bli en bra drak eller enhörningsägare, de förtjänar någon som orkar bry sig om dem och älska dem för det de är! En drake blir vad man vill ha den till, det handlar bara om uppfostran! allt det där pratet om att de kan spruta eld och annat handlar bara om dålig uppfostran!Jag har jobbat så mkt de senaste dagarna så jag har omöjligt kunna hänga med i tråden och nu orkar jag inte läsa ikapp. Men det är bra om andra håller fanan högt för våra favoritdjur enhörningar och drakar!
Jag håller med! Det var en ny variant av "Har inte läst hela tråden men" - av TS själv!Alltså det är fruktansvärt dålig stil att skapa en tråd med en fråga och när vi sedan lägger ner tid och engagemang i din frågeställning så "orkar" du inte ens läsa svaren? Tycker du verkligen att det känns seriöst? Du kommer aldrig att bli en bra drak eller enhörningsägare, de förtjänar någon som orkar bry sig om dem och älska dem för det de är! En drake blir vad man vill ha den till, det handlar bara om uppfostran! allt det där pratet om att de kan spruta eld och annat handlar bara om dålig uppfostran!
Alltsa...dragagare..? Vad ar det du ska dra egentligen? Linbanan?Jag kommer bli en utmärkt dragägare. Just eftersom jag inte läser hela denna tråden har jag mucho tid till draken. Till skillnad från er!
Dragägare??? Ska du äga en hel dragshow nu också eller är det Conchita du vill äga???Jag kommer bli en utmärkt dragägare. Just eftersom jag inte läser hela denna tråden har jag mucho tid till draken. Till skillnad från er!
Nej nej nej - inte dragagare! Det är en helt egen tråd om BDSMAlltsa...dragagare..? Vad ar det du ska dra egentligen? Linbanan?