R
Raderad medlem 6459
Will do.Strunta i shotten men testa i form av Frozen Margarita. Jättegott.
(Ber tråden om ursäkt för ett seriöst inlägg, det ska inte upprepas.)
Till frukost?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Will do.Strunta i shotten men testa i form av Frozen Margarita. Jättegott.
(Ber tråden om ursäkt för ett seriöst inlägg, det ska inte upprepas.)
Jag är bitter och oknullad, remember? Det är en omöjlighet att jag skulle ha fått ligga.
Nej fy fan. Får bli en G&T i såna fall, till frukost!Ta lite champagne och dränk dina sorger? Eller i ditt fall blir det väl cava.
Will do.
Till frukost?
Absolut! Då får du garanterat ligga - med första bästa brevbärare
Yay!Absolut! Då får du garanterat ligga - med första bästa brevbärare
Brevbäraren här är oftast en brevbärarinna
Diskriminerar du kvinnor? Jag trodde mer om digBrevbäraren här är oftast en brevbärarinna
Diskriminerar du kvinnor? Jag trodde mer om dig
Jag ska nog ringa posten och kräva en brevbärarinna jag också.Självklart inte, dessutom finns det många fördelar med en brevbärarinna. Inget "brevbäraren är far till alla barnen" tex.
Tänkte ifall du ville byta visningsbild nån gång, och med anledning av vad som framkommit i denna tråd, så kändes denna passande. Free of charge, naturligtvisMen gud så söt! Tack @Barret!
Så det är därför jag får min post så sent på dagarna. Jag har en brevbärarinna. Hon ringer på om hon har med sig ett stort paket, men nu inser jag ju att hon ringer på hos grannarna med paket också.
Bättre var det på den tiden man fick flaskpost, va? HÖHÖ... (serru @Scata, jag kom ihåg en av standardfraserna i tråden...)Ja, både brevbärare och brevbärarinnor är kända för att ligga runt
Det enda jag starkt vill avråda ifrån i sammanhanget är brevduvor. Och brevlådor.
Verkligen! Den här moderna skiten med mail, sms och facebook gör ju att man aldrig får ligga.
Ja, mycket tragiskt . Jag fattar inte hur folk lyckas få könssjukdomar, de borde ju vara utrotade med tanke på hur svårt det är att få ligga!
Slöseri med sprit i mitt tycke, finns ju toapapper man kan täcka ringen med istället . Eller så halvstår man upp som jag brukar göra. Så kan spriten komma till bättre användning, typ handtag, andra människor eller dricksglas... Eller påfyllning till draken ifall man vill ha extra eldkraft i kön till krogen.Tror de får det på toaletterna. Jag spritar alltid ringen innan jag sätter mig.