Du kommer inte att ångra dig - det lööööööööööver jej dejTack Gimlan! Du är alltid en stor källa till visdom . Jag skola gå ut och upptäcka den dryck vi alla kallar tequila!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer inte att ångra dig - det lööööööööööver jej dejTack Gimlan! Du är alltid en stor källa till visdom . Jag skola gå ut och upptäcka den dryck vi alla kallar tequila!
Äsch, jag spelar bara cool. Risken att jag ska testa tequila är minimal. Shottar ju aldrig ens!
@niphredil lyssna inte på @Hednisk - hon är bara avundsjuk för hon inte fick se de rosa elefinerna@niphredil Personligen skulle jag avråda, men du verkar ha bestämt dig så då får jag önska lycka till.
Jag har druckit tequila en gång i mig liv. Det räckte.
Ja som rengöringsmedel jaGin fungerar iaf, det kan jag garantera.
Meeeeeeeen @Mandalikasommandalaki gå och drick en frukost-Tequila så du blir som folk igenStrunta i shotten men testa i form av Frozen Margarita. Jättegott.
(Ber tråden om ursäkt för ett seriöst inlägg, det ska inte upprepas.)
Men jag har sett en enhörning!@niphredil lyssna inte på @Hednisk - hon är bara avundsjuk för hon inte fick se de rosa elefinerna
Kanske, @athena_arabians ... eller så blir man oskuld igen (den heter ju unicorn chaser = enhörningsjägare/-förföljare grovt översatt, och vi har ju kommit fram till att bara oskulder kan fånga enhörningar...
Ohhhh - den ultimata dryckenKanske, @athena_arabians ... eller så blir man oskuld igen (den heter ju unicorn chaser = enhörningsjägare/-förföljare grovt översatt, och vi har ju kommit fram till att bara oskulder kan fånga enhörningar...
Men jag har sett en enhörning!
@bumpo: Nejnejnej, på morgonen ska det vara champagne! Tequila är en kvällsdryck, har du inte lärt dig någon vett&etikett?!
God morgon också, jag blev väckt av katten (fel katt) som tyckte hon behövde mer utrymme (jag har en 120 säng med en 80 säng bredvid ).
Du drack säker GinMen jag har sett en enhörning!
Ja sa ju att det inte var en lämplig frukostdryck. Lyssnar du inte på mig?
Jag brukar säga till BARNET att mammor fiser doft av rosor och regnbågar....Kissar man regnbågar efter att ha druckit en sådan där?
Du drack säker Gin
Jag brukar säga till BARNET att mammor fiser doft av rosor och regnbågar....
Nää, då var jag faktiskt spiknykter...Du drack säker Gin
Jag tror att du är inne på rätt spår, man måste kolla så att säkringen är på plats, speciellt om man har laddat, fast man ska bara ladda om man har tänkt att skjuta så varför man då ska säkra, ja det vet jag inte... Fast nu ser jag att @Hedinn har spikat nykter? Eller om det var spiken som var nykter?Är det motsatsen till en osäker gin? Eller kanske osäkrad gin ("The gin is loaded and I'm not afraid to use it!")?
Vad tror du om det sista alternativet @Snurrfian?