Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo: Nejnejnej, på morgonen ska det vara champagne! Tequila är en kvällsdryck, har du inte lärt dig någon vett&etikett?! :p

God morgon också, jag blev väckt av katten (fel katt) som tyckte hon behövde mer utrymme (jag har en 120 säng med en 80 säng bredvid :meh:).

Varför vänta? Om du börjar nu så kanske du vaknar till på lördag och kan dricka annat, tex paraplydrinkar!
Precis, framförhållning och planering är viktigt för ett väl fungerande vardagsliv.

@bumpo: Nejnejnej, på morgonen ska det vara champagne! Tequila är en kvällsdryck, har du inte lärt dig någon vett&etikett?! :p

God morgon också, jag blev väckt av katten (fel katt) som tyckte hon behövde mer utrymme (jag har en 120 säng med en 80 säng bredvid :meh:).
Jag får hicka om jag dricker champagne på morgonen... :(

Själv blev jag väckt av gammelkatten, som ville förära mig (och resten av kvarteret) med en serenad kl. 4 på morgonen. Jag lyckades somna om men då ringde klock-:devil: kl 6 istället. Så var bara att snällt (men inte glatt) masa sig upp, tvinga upp morgonsura hundar ur sängen och sedan rusa till jobbet...:banghead: Jag tycker det där med jobb är överskattat för övrigt. Det förstör bara ens vardag, som man kunde ha ägnat åt något bättre, typ sova... Och då GILLAR jag ändå mitt nuvarande jobb:meh:

Själv blev jag väckt av gammelkatten, som ville förära mig (och resten av kvarteret) med en serenad kl. 4 på morgonen

Aww, gosekisse :love:

Men det här tycker jag var lite suspekt O_o
Det förstör bara ens vardag, som man kunde ha ägnat åt något bättre, typ sova...

Det ska väl ändå vara "att skriva inlägg på Buke om sprit, sex, drakar och enhörningar"?!

Aww, gosekisse :love:

Men det här tycker jag var lite suspekt O_o

Det ska väl ändå vara "att skriva inlägg på Buke om sprit, sex, drakar och enhörningar"?!
Men det gör jag ju på arbetstid O_o... Om jag inte arbetar har jag ingen arbetstid... Så, när jag tänker efter, det kanske är tur att jag måste "jobba" ändå

Ja för sjutton, här finns det alltid hojt (ibland börjar folk tom joddla!)!
Häruppe jojkar de istället. Men hojter finns det gott om, och huttar också för den delen.

Men det gör jag ju på arbetstid O_o... Om jag inte arbetar har jag ingen arbetstid... Så, när jag tänker efter, det kanske är tur att jag måste "jobba" ändå

Häruppe jojkar de istället. Men hojter finns det gott om, och huttar också för den delen.

Nja, jag tänkte mest på att det framställdes som att det skulle vara vettigare att sova än att skriva om sprit, sex, drakar och enhörningar! :p

Nja, jag tänkte mest på att det framställdes som att det skulle vara vettigare att sova än att skriva om sprit, sex, drakar och enhörningar! :p
Jaha, du menar SÅ? Nä, men hela syftet är ju att inte göra något vettigt, e.g bara sova istället. Och jag får förresten mina bästa idéer i sängen. Om ni bara visste vilka sjuka drömmar jag brukar ha...

Oh, please tell us... :sneaky:
Dvärgar, dammsugare... färgglada stegar och hängbroar i ett svart intet nedanför mina farföräldrars källare (med en utrymningsväg i skafferiet) och Freddy Kreuger som Star Wars-inspirerad rymdrobot (komplett med laserstrålar som flyger omkring honom) medan jag (i hundform, en beagle-korsning) gömmer mig i ett munkkloster som är inrett i funkis-inspirerad IKEA-stil... För att nämna något...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka