Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det där med drakar, jag har ju bara snabeldrakar här hemma, och det har jag i en annan tråd talat om att den hanteras bäst av män, annars blir den lätt grinig och full... Och att korsa den med en en enhörning känns som att det kan bli ett problem? Jag menar hur många män som är oskulder kan man hitta? De som inte kan styra sina drifter och kastar sig över första bästa? Och hur i hela fridens namn ska man får det städat hemma då?

Då får du bara gör om det tills du minns :idea:
Tack Gimlan! Du är alltid en stor källa till visdom :). Jag skola gå ut och upptäcka den dryck vi alla kallar tequila!

shadow_warrior.jpg

Alltså det där med drakar, jag har ju bara snabeldrakar här hemma, och det har jag i en annan tråd talat om att den hanteras bäst av män, annars blir den lätt grinig och full... Och att korsa den med en en enhörning känns som att det kan bli ett problem? Jag menar hur många män som är oskulder kan man hitta? De som inte kan styra sina drifter och kastar sig över första bästa? Och hur i hela fridens namn ska man får det städat hemma då?
Blir snabeldraken full av tequila?

Hur kan det ens vara en fråga? Självklart ska du prova, hur ska du annars kunna avgöra om den är bättre eller sämre än den du inte har druckit tidigare? :banghead:
Empirisk forskning FTW. Helt rätt tänkt.

@Nacheta Snabeldrakar brukar vara mer easy än en trådsmal fjortis på tom mage. De blir tamejtusan fulla på vad som helst.
Förresten, med anledning av snabeldraken, har jag kommit fram till att det finns något mer potent än tequila vad gäller rusmedel... Katt-och dalmatinerhår. Jag svär på att det räcker med ett hörn så är min snabeldrake så full att den vinglar från sida till sida.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar

Tillbaka