Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl socker i vin med... Eller är det sockor efter de som trampar druvor i träkar...
Säkert sockor. Har ibland tyckt att vinet smakat lite surt sådär...

@bumpo Vodka och citrusdryck... oj, dessa minnen. Sist jag drack något liknande var på nyår 2002. Jag spydde som en räv och somnade sedan i en TV-kartong (21-tums tjock-tv, ifall någon undrar). Har inte rört vodka sedan dess, men mardrömmarna om vodkafyllor lever ändå kvar...

Aj f-n... jag hade glömt... Förlåt denna din ödmjuke stalker, o du fantastiske och inspirerande @athena_arabians. Jag svär att fortsätta gilla (nästan) alla dina inlägg :bow::bow:

@Barret vodkafyllor har jag inga som helst problem med, däremot så bär ginet emot när jag försöker mig på det. De jävlar som säger att man inte kräks på gin har felfelfelfel!!! :mad: Är man tillräckligt full så funkar det utmärkt att halsa varm tequila rose också. *vet av erfarenhet*

@Barret vodkafyllor har jag inga som helst problem med, däremot så bär ginet emot när jag försöker mig på det. De jävlar som säger att man inte kräks på gin har felfelfelfel!!! :mad: Är man tillräckligt full så funkar det utmärkt att halsa varm tequila rose också. *vet av erfarenhet*
Tequila är farligt... Man kan dricka hur mycket som helst av något annat utan att bli påverkad men sen är det den där droppen tequila som får bägaren att rinna över. Fanns något humorklipp för några år sedan angående det. Ska se om jag hittar igen det när jag kommer hem.

Senast ändrad:
@bumpo
baby+pacifier.gif
??

Ja, hur går det med den där krigsskadan egentligen?
Jo tack, den har fått ny tejp idag och är så glad. Slutade bulta och blöda redan igår!
Och ny lampa fick jag igår också, skyddsombudet sprang förbli och hivade in en ofarlig plastig sak till mig och beordrade mig att slänga den gamla. Spontant känner jag att hen borde ha tagit på sig att slänga den på egen hand, jag var ju uppenbarligen inte kapabel att hantera den utan skador... :cautious:

Förresten, för att återgå till trådens ursprungsämne..., tror ni att alla enhörningar är avblekbara skimlar? Jag skulle vilja ha en palominoskäck-färgad enhörning, så den matchar min bil, och vardera en svart- och en brunprickig så de matchar mina hundar.

Förresten, för att återgå till trådens ursprungsämne..., tror ni att alla enhörningar är avblekbara skimlar? Jag skulle vilja ha en palominoskäck-färgad enhörning, så den matchar min bil, och vardera en svart- och en brunprickig så de matchar mina hundar.
Då får du nog nöja dig med korsningar, en enhörning är VIT.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka