Förstår att Ms Giant Squid har svårt att se numera efter incidenten i Florida häromåret.
Men du har väl fått en fin protes hoppas jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
You know itSå kan det vara. Du är smart du. Måste bero på att du är av en jefla bra årgång.
Förstår att Ms Giant Squid har svårt att se numera efter incidenten i Florida häromåret.
Då frustade jag kaffe över skärmen
Som sagt, inte lätt med ett öga din stackare...Det är ingen tråd, det är en båt. FYI.
@mandalaki jag älskar dig nu!
I so do!You know it
Tänk om jag hade bråkdelen av din humor. Jag kläcker ju bara så där genomdåliga skämt som det om katten.Hjälp, vad har jag nu gjort?
Tänk om jag hade bråkdelen av din humor. Jag kläcker ju bara så där genomdåliga skämt som det om katten.
Känner igen det... jag borde sitta och leta mer info om mina emigrerade släktingar. Men ni är så mycket roligare.Humor? Jag är bara arbetsskygg. Kan göra vem som helst kreativ
det är förresten bättre att spilla ett halvt glas rödvin över datorn. Varje gång den blir varm börjar det därefter lukta vin. Tro mig, jag har testat.Då frustade jag kaffe över skärmen
Precis den nivå på mognad som vi saknat i tråden.Eftersom jag inte orkar läsa i kapp just nu o därför känner det som att jag inte vet vilken båt vi ska ta, så skriver jag något som verkar höra till och tack @Trani mitt öga mår mkt bättre den här veckan... Var lite stressrelaterat rött förra veckan om jag säger så...
*nickar förnumstigt och ser ut som om jag har full koll på läget*
Jo, det är synd om oss...
Det känns faktiskt rätt onödigt. Men det kankse är bättre än att spilla fanta citron över tangentbordet. Det liksom dör då.det är förresten bättre att spilla ett halvt glas rödvin över datorn. Varje gång den blir varm börjar det därefter lukta vin. Tro mig, jag har testat.
@mandalaki Själv försöker jag maska mig ur att behöva bråka med min vinylskärare angående reflexvinyl så idag går Gilla knapps-fingret varmt.
@bumpo Det är sockret. Vin däremot, till och med läkarna rekommenderar ju ofta ett glas rödvin om dagen. kan bara göra saker bättre (även om mina stereohögtalare på laptopen blev mono...)
@bumpo Det är sockret. Vin däremot, till och med läkarna rekommenderar ju ofta ett glas rödvin om dagen. kan bara göra saker bättre (även om mina stereohögtalare på laptopen blev mono...)
You know it
@athena_arabians Ni måste skaffa glasögon, alltså... Jag har kommit med många bra förslag på hur man ska hantera frågan om enhörningar vs. drakar och till och med bidragit med några andra alternativ. Allt detta gjorde jag med största möjliga seriositet. De tre (möjligtvis fem) sekunderna det tog att googla fram hybriderna var till exempel några av de mest allvarsamma i min karriär. Och allt för att hjälpa till, av ren godhet... och så påstår du att jag inte är seriös? Otack är världens lön. Hade det inte varit för mitt beroende så skulle jag ha slutat gilla (nästan)alla dina inlägg.