Nu när jag tänker efter... Undra vad folk tror om min uppväxt?
Varför skulle nån bry sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu när jag tänker efter... Undra vad folk tror om min uppväxt?
Men åh, ditt barr. Tungan blir vit av rökning, det är lungorna som blir svarta.Säker på att det inte bara är rökningen som gör tungan svart?
Du sa ju kulram. Ljuger du nu också?
Eh ja, det står kulram i #1012..?Bevisa det om du kan
och växte, som ni säkert redan märkt, upp till en mogen, välanpassad person med goda förutsättningar att lyckas i livet.
Då sällar jag mig till BARNAskaran jag medInte jag heller, vi måste vara bara BARNEN.
Men, vad MENAR du? Cirkulerar inte världen kring mig? Är inte jag liksom den hetaste nyheten sedan elden?Varför skulle nån bry sig?
Var det så det var? @bumpo Kan du öppna och kolla lungorna på din visningsbild och verifiera detta?Men åh, ditt barr. Tungan blir vit av rökning, det är lungorna som blir svarta.
Naturligtvis är jag här för att bidra med lite seriositet och mogen diskussion. Har ni inte märkt det redan?Herrejävlar vad jag fnös Cola Zero på datorn när jag läste det där!
OM det skulle vara sant, vad gör du i den här tråden?!
Får använda gasmask när jag susar bortefter 44 då, så jag inte åker dit för fyllekörning om de har kontroll vid stallbackaHar jag något annat val än att klara det? Men jag kommer att ha stoooooort kalas. men massa sprit.
Naturligtvis är jag här för att bidra med lite seriositet och mogen diskussion. Har ni inte märkt det redan?
Eh ja, det står kulram i #1012..?
Din hjärna sitter uppenbarligen inte i dina armar.
http://www.bukefalos.com/threads/ogonlaseroperation.1236790/Nu förstår jag inte alls. När jag läser #1012 så ser jag att jag frågar efter era bästa negerbollsrecept.
Så långt hoppas jag inte att molnet går iom att jag numera har flyttat får underbara Vänersborg.Får använda gasmask när jag susar bortefter 44 då, så jag inte åker dit för fyllekörning om de har kontroll vid stallbacka
Var det så det var? @bumpo Kan du öppna och kolla lungorna på din visningsbild och verifiera detta?
Naturligtvis är jag här för att bidra med lite seriositet och mogen diskussion. Har ni inte märkt det redan?
Din arma Krake, paddla ner dit du kom ifrån och dra med dig tråden likt det kapsejsande skepp det redan är.
Illustration av hur du dödar tråden:
Jo, det är synd om oss...
Så kan det vara. Du är smart du. Måste bero på att du är av en jefla bra årgång.Säker på att det inte bara är rökningen som gör tungan svart?
Då frustade jag kaffe över skärmenEh, nej?