Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh, oh, jag har hittat den PERFEKTA accessoaren till den här tråden:

tankemossa.jpg

Hundleksak som också går att använda som tankemössa!
Behövs verkligen en tankemössa här? Tycker alla tänker väldigt mycket, erm bra och hehe kreativt :D

@Gimlan vad bra! :love:

@Barret Och hur kul är det fylla år mitt i industrisemestern då? Ingen, jag menar ingen, är hemma så det blev väldigt sällan kalas för mig med andra än familjen.
Bästa vore väl att fylla i typ mars-april, då har man hela sommaren på sig att tröstäta (vilket har en dubbel vinning eftersom man då är väl förberedd inför vintern.
Vårt kompisgäng på fyra är bra spridda över året, en i januari, en i april, jag i oktober och en i december. Så vi tänkte köra en gemensam 30-årsfest/Kamikazekväll mitt i sommaren nästa år :D

I DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! :cry: Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.
Vet du vad jag har lärt mig? Det där vi kallar ålderskriser är egentligen utvecklingsfaser. Som liten resulterar de flesta större utvecklingsfaserna i trots (trotsålder), man börjar liksom protestera lite mot det gamla när det är dags att införa nåt nytt (jag är sååå bra på att förklara, känner jag).

Som liten kommer såna faser ganska ofta, eftersom man utvecklas mycket på kort tid, men ju äldre man blir desto mer sällan kommer utvecklingsfaserna. Ungefär med tio års mellanrum hos en vuxen människa, och det är de där beteendeförändringarna vi kallar ålderskris, vilket ju är helt fel då det handlar om utveckling som ju bör vara något positivt. :)

Så krisa på och var stolt över det!

Själv fyller jag 25 på lördag, och jag kör taktiken att främst ha äldre vänner (många runt 30-års åldern), så här krisas inget, tvärtom ser jag åldrandet som positivt för jag tycker alla andra runt mig bara verkar må bättre och bättre ju äldre de blir! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka