Behövs verkligen en tankemössa här? Tycker alla tänker väldigt mycket, erm bra och hehe kreativtOh, oh, jag har hittat den PERFEKTA accessoaren till den här tråden:
Hundleksak som också går att använda som tankemössa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs verkligen en tankemössa här? Tycker alla tänker väldigt mycket, erm bra och hehe kreativtOh, oh, jag har hittat den PERFEKTA accessoaren till den här tråden:
Hundleksak som också går att använda som tankemössa!
Ska du säga som ligger med din mamma!Lite.
Bästa vore väl att fylla i typ mars-april, då har man hela sommaren på sig att tröstäta (vilket har en dubbel vinning eftersom man då är väl förberedd inför vintern.
Vet du vad jag har lärt mig? Det där vi kallar ålderskriser är egentligen utvecklingsfaser. Som liten resulterar de flesta större utvecklingsfaserna i trots (trotsålder), man börjar liksom protestera lite mot det gamla när det är dags att införa nåt nytt (jag är sååå bra på att förklara, känner jag).I DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.
Behövs verkligen en tankemössa här? Tycker alla tänker väldigt mycket, erm bra och hehe kreativt
Klart att jag är!Du är bara avundsjuk.
Men du vet väl att jag gillar dig bäst, egentligen?
jag insåg just att min häst är kvartsdrake, hans mamma är efter Dragon.
... det förklarar en hel del, när jag tänker efter...
Ska du säga som ligger med din mamma!
Jag är ON FIRE!Det märks att du vaknat utsövd och i startgroparna idag!
Min största prickikorv fyller också år på midsommar. I år firar hon två år så vi måste hitta på något roligt.Jag fyller alltid år på midsommar. Så det blev alltid barnkalas innan eller efter.
Nu är det lunch! Så jag är tillbaks om ca en timme. @tråden.
Ironisk, moi? Åh, aldrig.
Jag tänkte väl det. Vem skulle vara dum mot lilla söta jag?Ironisk, moi? Åh, aldrig.