Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du måste vara oerhört beläst - jag är impregnerad :bow:
Oj, oj, nu rodnar jag :o. Fast jag tror inte vi läste så mycket. I alla fall jag hade för fullt upp med att skriva "Ich liebe mich" (Jag älskar mig) på bänken och debattera bästa sättet att utrymma en skog i händelse av skogsbrand. Sedan var det ju den där gången vår djurlärare kom in i klassrummet och hivade upp en svart sopsäck med en ko-livmoder i... Jag hade rätt roligt på gymnasiet, när jag tänker efter :). Det är drygt tio år sedan jag gick ut och jag saknar det varje dag.

Bra förresten att du är impregnerad. har hört att det ska komma massa regn på olika ställen i landet.

Oj, oj, nu rodnar jag :o. Fast jag tror inte vi läste så mycket. I alla fall jag hade för fullt upp med att skriva "Ich liebe mich" (Jag älskar mig) på bänken och debattera bästa sättet att utrymma en skog i händelse av skogsbrand. Sedan var det ju den där gången vår djurlärare kom in i klassrummet och hivade upp en svart sopsäck med en ko-livmoder i... Jag hade rätt roligt på gymnasiet, när jag tänker efter :). Det är drygt tio år sedan jag gick ut och jag saknar det varje dag.

Bra förresten att du är impregnerad. har hört att det ska komma massa regn på olika ställen i landet.

Haha!! Då är du äldre än mig. :bump: Jag firar tio år sedan studenten i sommar. :p

Lantbruksskolan var kul, jag gick grundkursen i Rättvik -91. Vi hittade på lite dumheter ibland, ja.

Haha!! Då är du äldre än mig. :bump: Jag firar tio år sedan studenten i sommar. :p
Det gör jag med. Gick ut 2004, så det så :p:bump:

@athena_arabians Jag vidhåller fortfarande, tio år senare, att det var den roligaste tiden i mitt liv. Fasen vilka grejer vi hittade på. Och det bästa var att lärarna tamejf-n var lika skruvade, om inte mer, än oss elever.

Gick förresten Häst-häst på Berga Naturbruksgymnasium i Västerhaninge. Tänkte ifall vi ska redogöra för våra utbildningar :D

@athena_arabians Självklart. Jag gick en praktisk naturbrukslinje, typ... Fast vi hann aldrig testa hypotesen om att cannabis borde växa bra i skolans växthus. Däremot ristade vi in runor på stenar i hästhagen.

Och jag och matteläraren kunde aldrig riktigt enas om ett bredsvärd eller en niosvansad katt var bästa vapnet.
Trist att ni aldrig hann testa! På min gymnasieskola var det några som testade om det gick att odla cannabis i källaren. Det gick. Jättebra, faktiskt.

Gick tydligen väldigt bra att hålla det hemligt länge, dessutom. Men jag vet inte om det hade något att göra med den enorma dörren med texten "slaktkammare" på där nere, som gjorde att folk höll sig undan..?

@Hedinn Det var @bumpo som började!!

Vi hade till och med tillåtelse från Grönsaksbonden och när vi frågade svarade han seriöst på våra frågor om bästa odlingsmiljön för cannabis. Men i slutänden så hade vi så många andra roliga projekt på gång så odlingen glömdes bort...

Det gör jag med. Gick ut 2004, så det så :p:bump:

Gick förresten Häst-häst på Berga Naturbruksgymnasium i Västerhaninge. Tänkte ifall vi ska redogöra för våra utbildningar :D

Määh!! Jag som såg fram emot att vara yngre än iaf någon. :cry: men student 2004 var ju svinkul ja.

I redovisningens namn så gick jag ett år på naturprogrammet och två år på samhällsprogrammet. tips från coachen: läs inte natur om du inte gillar matte, fysik eller kemi. :p

Men jag vill ju inte vara gammal ju!! Fattar ni vilken jädra kris det är att fylla trettio? Vilket jag visserligen inte gör fören nästa år men ändå... Kan jag inte få fylla 31 på en gång+ hoppa över trettio?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka