Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Tro inte att jag har funderat på att byta läggning. Ser mig själv som rätt öppen vad gäller det. Men häruppe härskar homofobin så känns liksom som mer besvär än nöje. Man måste väl säkert ha ett hemligt kodord eller handslag för att veta vilka man skulle våga stöta på isåfall...

Nu har prickikorvarna tagit en vilopaus, och många här verkar ju droppa bort, så jag säger väl också godnatt. Och dröm sött om enhörningar, mr Spock och brandmän :)

Ju mer man tänker på detcså är det kanske en cenhörning man ska ha.. Rädda en från deras tuffa uppväxt. Eller vara fosterfamilj. Men jag vet inte om jag räcket till som ensamstående :crazy:

Borg? Är det Anders Borg igen? Är han tillbaka i den här tråden?

Kan vara Björn Borg i och med att det är udda djur tråden handlar om... Iofs kanske Anders Borg räknas in bland udda djur också...

Natti natti... (sover för säkerhets skull med tandborsten under huvudkudden och har en gammal som inte funkar i badrumsskåpet om någon mot förmodan tar sig in genom dörren, med kedja och utan att snubbla över Yeti som ligger på dörrmattan...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka