Okej, nu älskar jag dig. Hur visste du att jag är barnsligt förtjust i galenskaparna?Men jag gillar dej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, nu älskar jag dig. Hur visste du att jag är barnsligt förtjust i galenskaparna?Men jag gillar dej!
Jag får inte ligga så har massa tid.Alltså.. hur hinner ni med livet? Jag har varit hemma ikväll samt haft lugnt på jobbet men hinner inte med alla inlägg i eran takt..
Jag får inte ligga så har massa tid.
@stjarnhimmel: Jag har inget liv, jag har hantverkare...
Aha.. och hur är de som husdjur?
Världen är i sanning orättvis.Jag är också oknullad men har ändå inte tid..
Helkassa, som dryga tonåringar: Passar inga tider, lyssnar inte på en och hör aldrig av sig!
Världen är i sanning orättvis.
Det är det jag alltid har sagt. Man ska inte skaffa hantverkare man ska ha enhörning eller drake.
Ja men jag är inte övertygad om att de kan sanera mitt badrum. Jag vill ju inte att det brinner upp liksom!
Nja.. då får de magiska djuren brandmännen komma dit. eller draken som kunde släcka eld.
eller så kan väl enhörningen sätta emot en hov och stoppa branden`?Ja men jag är inte övertygad om att de kan sanera mitt badrum. Jag vill ju inte att det brinner upp liksom!
@Blacksmithfarm: BISEXUELL. Bättre så?
Okej, nu älskar jag dig. Hur visste du att jag är barnsligt förtjust i galenskaparna?
eller så kan väl enhörningen sätta emot en hov och stoppa branden`?