Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner att vi behöver locka in [B]Lena Furberg[/B] i tråden... hon är ju duktig på enhörningar och borde kunna bidra med sin expertis. Kanske kan hon något om drakar också, det vore ju logiskt.
Haha! Hittade tråden först nu - och den har 47 olästa sidor!!!! Så - det enda råd jag just nu hinner ge är egentligen en påminnelse: Enbart jungfrur kan fånga in en Enhörning, bara så ni vet.............................................. Några här som faller bort redan där, måntro....? Hehe! :angel:

Annars hade jag väldigt gärna haft en i min trädgård.

Om Drakar kan jag väldigt lite. Tyvärr.

@Lena Furberg: Oh, du hittade hetaste tråden på Buke! :D Det där med jungfrur har vi förkastat (och kommit med kreativa lösningar på) tidigt i tråden (läs menskopp).

Och glöm inte den där teorin om att sex med en enhörning (i människoform, så ingen tror vi diskuterar något olagligt, guförbjude) inte påverkar oskulden, då enhörningar är essensen av oskuld och renhet.

Senast ändrad:
Linbanan kanske skulle funka, går ju både fram o tbx utan att krångla.
Jag minns för övrigt att vi en gång diskuterade med vår odlingslärare, AKA Grönsaksbonden, på gymnasiet om huruvida purjolök eller stjälkselleri var bäst att smiska med. Jag tror vi kom fram till purjolöken eftersom stjälksellerin var för skör och gick av för lätt...

Senast ändrad:
Jag minns för övrigt att vi en gång diskuterade med vår odlingslärare, AKA Grönsaksbonden, på gymnasiet om huruvida purjolök eller stjälkselleri var bäst att smiska med. Jag tror vi kom fram till purjolöken eftersom stjälksellerin var för skör och gick av för lätt...

Jag hoppas verkligen att er lärare utbildade er till empiriker så att ni testade den hypotesen!

@athena_arabians Självklart. Jag gick en praktisk naturbrukslinje, typ... Fast vi hann aldrig testa hypotesen om att cannabis borde växa bra i skolans växthus. Däremot ristade vi in runor på stenar i hästhagen.

Och jag och matteläraren kunde aldrig riktigt enas om ett bredsvärd eller en niosvansad katt var bästa vapnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka