Men jag vill ju inte vara gammal ju!! Fattar ni vilken jädra kris det är att fylla trettio? Vilket jag visserligen inte gör fören nästa år men ändå... Kan jag inte få fylla 31 på en gång+ hoppa över trettio?
Överlevde jag 40 så klarar du nog 30!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag vill ju inte vara gammal ju!! Fattar ni vilken jädra kris det är att fylla trettio? Vilket jag visserligen inte gör fören nästa år men ändå... Kan jag inte få fylla 31 på en gång+ hoppa över trettio?
Det måste vara minus - tror jag
Nä, har du redan glömt att jag är trådens officiella enhörningsviskare? *suckar uppgivet*
Hrm... Det finns grader i helvetet
I fix!Enbart jungfrur kan fånga in en Enhörning, bara så ni vet.
Nu har du fel 17 år är den IDEALA skillnaden rent OBJEKTIVTDet gör ju det. Tycker att nuvarande åldersskillnad på 8 år är helt lagom. Jag har världens bästa sambo.
Överlevde jag 40 så klarar du nog 30!
Määh!! Jag som såg fram emot att vara yngre än iaf någon. men student 2004 var ju svinkul ja.
I redovisningens namn så gick jag ett år på naturprogrammet och två år på samhällsprogrammet. tips från coachen: läs inte natur om du inte gillar matte, fysik eller kemi.
Hehe, jag tror jag faktiskt är yngre än dig. Föddes i oktober, dessutom . Tyvärr var väl inte vår student så mycket att hänga i julgranen, om man inte räknar med lärarnas miner när de insåg att vissa av oss lyft ut hela hinderparken och byggt en fullskalig (och överbelastad) hoppbana i ridhuset på studentdagen. I övrigt stod vi bara på en bro över 73:an och försökte få långtradarna att tuta...Men jag vill ju inte vara gammal ju!! Fattar ni vilken jädra kris det är att fylla trettio? Vilket jag visserligen inte gör fören nästa år men ändå... Kan jag inte få fylla 31 på en gång+ hoppa över trettio?
man räknar väl precis som man vill? det lärde jag mig på matten, de fem minuter som blev över efter mina diskussioner med matteläraren angående medeltida tortyrredskapDå måste man kunna räkna från när man gick ut universitet också? Åtta år, det förklarar min mentala mognad
Nu har du fel 17 år är den IDEALA skillnaden rent OBJEKTIVT
Är du ironisk nu? *känner sig nätmobbad*Det kanske beror på åldern på den yngsta i förhållandet. men visst är det så. rent objektivt alltså.
*hostar med fingrarna i kors*
Hehe, jag tror jag faktiskt är yngre än dig. Föddes i oktober, dessutom . Tyvärr var väl inte vår student så mycket att hänga i julgranen, om man inte räknar med lärarnas miner när de insåg att vissa av oss lyft ut hela hinderparken och byggt en fullskalig (och överbelastad) hoppbana i ridhuset på studentdagen. I övrigt stod vi bara på en bro över 73:an och försökte få långtradarna att tuta...
Jag var förresten den enda av oss tre syskon som faktiskt gick ut gymnasiet på tre år. Syrran pluggade i fem år och brorsan gick aldrig ut.
Jag har redan gjort bort min ålderskris, när jag fyllde 18, så nu känner jag mig rätt lugn. Måste bara planera festen.
Är du ironisk nu? *känner sig nätmobbad*
I DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.
Antyder du att jag är en slampa?
*känner sig mindre mobbad*Jag är aldrig ironisk. @Gimlan Jag är bara lite full av mig själv och tycker att åtta år är den perfekta åldersskillnaden. Men det behöver inte betyda att den är det för alla andra.
Nu blir jag ju ledsen. Det är väl inte mitt fel att mamma och pappa planerade dåligt? Jag gillar inte att fylla år på hösten... Då har jag typ fem månader vinter, minst, att se fram emot som födelsedagspresentI DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.
Lite.Antyder du att jag är en slampa?
Oh, oh, jag har hittat den PERFEKTA accessoaren till den här tråden:
Hundleksak som också går att använda som tankemössa!