Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Määh!! Jag som såg fram emot att vara yngre än iaf någon. :cry: men student 2004 var ju svinkul ja.

I redovisningens namn så gick jag ett år på naturprogrammet och två år på samhällsprogrammet. tips från coachen: läs inte natur om du inte gillar matte, fysik eller kemi. :p

Men jag vill ju inte vara gammal ju!! Fattar ni vilken jädra kris det är att fylla trettio? Vilket jag visserligen inte gör fören nästa år men ändå... Kan jag inte få fylla 31 på en gång+ hoppa över trettio?
Hehe, jag tror jag faktiskt är yngre än dig. Föddes i oktober, dessutom :). Tyvärr var väl inte vår student så mycket att hänga i julgranen, om man inte räknar med lärarnas miner när de insåg att vissa av oss lyft ut hela hinderparken och byggt en fullskalig (och överbelastad) hoppbana i ridhuset på studentdagen. I övrigt stod vi bara på en bro över 73:an och försökte få långtradarna att tuta...
Jag var förresten den enda av oss tre syskon som faktiskt gick ut gymnasiet på tre år. Syrran pluggade i fem år och brorsan gick aldrig ut.

Jag har redan gjort bort min ålderskris, när jag fyllde 18, så nu känner jag mig rätt lugn. Måste bara planera festen.

Då måste man kunna räkna från när man gick ut universitet också? Åtta år, det förklarar min mentala mognad :banana::bump::banana::bump:
man räknar väl precis som man vill? det lärde jag mig på matten, de fem minuter som blev över efter mina diskussioner med matteläraren angående medeltida tortyrredskap

Hehe, jag tror jag faktiskt är yngre än dig. Föddes i oktober, dessutom :). Tyvärr var väl inte vår student så mycket att hänga i julgranen, om man inte räknar med lärarnas miner när de insåg att vissa av oss lyft ut hela hinderparken och byggt en fullskalig (och överbelastad) hoppbana i ridhuset på studentdagen. I övrigt stod vi bara på en bro över 73:an och försökte få långtradarna att tuta...
Jag var förresten den enda av oss tre syskon som faktiskt gick ut gymnasiet på tre år. Syrran pluggade i fem år och brorsan gick aldrig ut.

Jag har redan gjort bort min ålderskris, när jag fyllde 18, så nu känner jag mig rätt lugn. Måste bara planera festen.

I DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! :cry: Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.

Jag låg med en drös yngre killar på universitet (ja, ok då en del äldre med) och hade den tveksamma äran att vara först in på 80-talet i mitt tjejkompisgäng (men han var faktiskt född 1980 precis!). De lät mig aldrig glömma det :cautious:

Efter universitet har det mest varit äldre killar. Nuvarande är två år äldre, helt perfekt.

I DONT LIKE YOU ANYMORE!!!! :cry: Jag krisade när jag skulle fylla 25 också, men det berodde nog mest på att det kom i fatt massa saker som jag mer eller mindre förträngt. annars var det rätt skoj att fylla 25.

Att fylla 25 var ingen big deal men själv festen var värdelös. Jag hade 40 graders feber och tillbringade en stor del av dagen på vårdcentralen. Istället för bål blev det Kåvepenin :(

Nu blir jag ju ledsen. Det är väl inte mitt fel att mamma och pappa planerade dåligt? Jag gillar inte att fylla år på hösten... Då har jag typ fem månader vinter, minst, att se fram emot som födelsedagspresent :wtf::rage::arghh:

@athena_arabians I min familj är det nästan krav på att vi kvinnor ska vara äldre än männen. Enda som sticker ut är väl farmor och farfar och min farbror och hans fru. Annars så lyder scoreboard:
Mamma 1 år äldre än pappa
Faster 7 år äldre än sin man
Syster 3 år äldre än sin man
Bror 5 år YNGRE än sin sambo
Och i mitt fall har väl min partner helt enkelt inte blivit född än...

Oh, oh, jag har hittat den PERFEKTA accessoaren till den här tråden:

tankemossa.jpg

Hundleksak som också går att använda som tankemössa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka