@mandalaki Men sarkastisk, däremot...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nääää, inte @mandalaki. Kan jag aldrig tänka mig!@mandalaki Men sarkastisk, däremot...?
Jag tänkte väl det. Vem skulle vara dum mot lilla söta jag?
mvh blåögda bumpo
@mandalaki Men sarkastisk, däremot...?
Oh, mandelkaka... Nu blev jag hungrig...Vem är den där mandelkakan som du vänder dig till..?
Ja.Oh, mandelkaka... Nu blev jag hungrig...
@Hedinn Vafasen, ska jag behöva vara den enda som lever och andas sarkasm i dagliga livet? mamma hävdar bestämt att hon uppfostrade oss med ironi och sarkasm.
Håll dig bara så där gott pårökt som på din avatar så blir ingenting jobbigt
Jag menar det. men jag är lite deppig över att den inte studsar som den ska bredvid inläggen som i popup-fönstret.
Bra försök, men det syns inga besök på profilsidan längre.Men jösses. Undrar varför besöken på min profil plötsligt ökade med 700 procent.
Bra försök, men det syns inga besök på profilsidan längre.
Jag menar det. men jag är lite deppig över att den inte studsar som den ska bredvid inläggen som i popup-fönstret.
Får den dig att skratta?Jag har egen kulram fattar du väl
Den demonstrerar hur huden i ansiktet sjunker ihop efter flera års rökning.Ladda upp den igen? Den ser ju onekligen lite tillplattad ut nu.
Den demonstrerar hur huden i ansiktet sjunker ihop efter flera års rökning.
Nej. Den är en tråkram.Får den dig att skratta?
Du sa ju kulram. Ljuger du nu också?Nej. Den är en tråkram.
Säker på att det inte bara är rökningen som gör tungan svart?//bumpo som just nu håller på att dö av hur svart tungan blev