Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkert. Vilket påminner mig om en bok jag läste nyligen. Enhörningen, som kunde förvandlas till karl, hävdade bestämt att det var ok för oskulden att ha sex med honom eftersom enhörningar är essensen av oskuld och därför inte påverkade någons renhet. Intressant teori som tål att testas, i mitt tycke.
På tal om hundar... Jag kommer inte få sova inatt. Mina prickikorvar återskapar UFC-galan i min säng just nu...
Vadå "idag"?Är vi lite kåt idag?
Vilket djur är bäst att gosa med för att få bort en ångestklump i halsen? Och varifrån kom den? Jag är ju liksom hemma i min säng som jag saknat så himla mycket.
Vadå "idag"?
Tack sötis!*klappar på bumpo* Schoo, ångest bort!
You and me both, sistah.Vadå "idag"?
Men vafan då. Ja, du kan ju ropa och ropa men jag skulle ju definitivt inte komma då.
Höhö.
Om du fattar vad jag menar.
Tack sötis!
Jag bor i Gällivare.., Enough saidAj då...
Jag bor i Gällivare.., Enough SaidSaid
Stackars oss.Me three @niphredil och @Barret
Jag försöker ju, jag skriver inget eget, jag bara urskillningslöst gillar allt som @niphredil skriver.
"Men buhu, trots att jag inte skriver något har jag massa fler likes än alla andra Vet inte vad jag ska göra här borta!"
Boo-fucking-hoo mandalaki!!!!!
Men jag menade de senaste fyra minutrarna! Innan det skrev jag en jävla massa. Klart man får likes då. Även en blond höna osv.
Men boo-fucking-hoo mandalaki, du har jobbat hårt i fyra hela minutrar! När jag var barn då fick jag minsann jobba varje lov med att klippa tånaglarna på farbror Krister. Tror du att jag bara gjorde det fyra minuter i taget? KNAPPAST VA.
Dagens ungdom alltså.
Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.
Du, vi fick sortera tånaglarna också. Sen slog vi in dem och fick dem senare i julklapp, OM vi ens fick nån julklapp.
Julklapp? Det var något som bara barnen i sagorna fick när jag var liten. Själv fick jag göra kottkor som slogs in i paket och lämnades in på ett barnhem där samhällets olycksbarn bodde.
Och hur lätt tror du det var att hitta kottar under all snön i december? Hårt som fan var var det var.
Köttkor? Gud så svårt att göra såna. Men varför var de under snön?
SAGOR!? Sådan lyx hade inte vi när jag var liten. Vi fick minsann roa oss med fjolårets telefonkatalog.
Fjolårets? Det var lyx...
Du har inte funderat på att bli lesbisk eller bi? Enligt särbon finns det massor av snygga kvinnor i Gällivare.
(han sa att de alla ser ut som mig, jag blev faktiskt lite tårögd då, det var så gulligt )
Vadå "idag"?
@hemlig Precis. Cenhörningar är enhörningarnas mer våldsamma kusiner. Dåliga element i samhället föder upp dem och använder dem för illegala cenhörningskamper