Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Jo, hon är bästa systern man kan ha. Alla sätt hon visade sin kärlek på när vi var små, med hopprepet om vår brors hals, barnvagnen hon körde över mig med och alla ömsinta bett och inlindanden i filtar innan hon hoppade på mig... Sådana underbara minnen...

@mandalaki Men nej, hon visade ju bara att hon älskar mig! Det sa hon alltid när hon bet mig

@athena_arabians Jo, hon är bästa systern man kan ha. Alla sätt hon visade sin kärlek på när vi var små, med hopprepet om vår brors hals, barnvagnen hon körde över mig med och alla ömsinta bett och inlindanden i filtar innan hon hoppade på mig... Sådana underbara minnen...

@mandalaki Men nej, hon visade ju bara att hon älskar mig! Det sa hon alltid när hon bet mig
Jisses vilken läskig syster! Min syster @micaelathegreat har aldrig gjort sånt. Tur det, för jag tål noll och ingen smärta.

Nu har jag gillat ifatt igen. My work here is done - nu blir det sängen. Väldigt lägligt kom även Ica-Stig på på teven med sin hesa pokerstämna, blir bra för drömmarna det...

@niphredil Jo, det borde du vara. Det är syskonens plikt att försäkra sig om att man växer upp till en självupptagen, paranoid cyniker. Visste du inte det? Herreminje, mänska...
Ska ta det med henne nästa gång vi skypar, har helt missat detta. Är dock lillasyster så känner att jag borde ursäktas? Vi har ju inte så mycket koll jämt.

Självupptagen, paranoid cyniker låter underbart :love:

Helt offtopic fran syskonkarlek...Tror ni Athena hade en enhorning eftersom hon inte nuppade?
Säkert. Vilket påminner mig om en bok jag läste nyligen. Enhörningen, som kunde förvandlas till karl, hävdade bestämt att det var ok för oskulden att ha sex med honom eftersom enhörningar är essensen av oskuld och därför inte påverkade någons renhet. Intressant teori som tål att testas, i mitt tycke.

@niphredil Jag är också lillasyster:D

OT: woohoo! Jag har hela 50 gillanden! Jag börjar bli populär! O.o

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat