MEN NEJ!
Inte ett till fult smeknamn på mitt jävla dumma nick!
mvh ska byta nick till nåt som ingen kan göra narr av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MEN NEJ!
Inte ett till fult smeknamn på mitt jävla dumma nick!
mvh ska byta nick till nåt som ingen kan göra narr av.
Och vad vet du om det @athena_arabians - är det DU som snott den och använt den till eget bruk eller leasat ut den eftersom du är så insatt?
Mmm omtyckt, jo tjena. Sniffe kan vara det fulaste smeknamnet som finns. Och niphredildo? No spanks säger jag bara.@niphredil Men smeknamn är ju ett tecken på att man är omtyckt. Jag minns än idag den varma känslan jag fick när min syster döpte om mig till Svin-Catrine...
@niphredil Men smeknamn är ju ett tecken på att man är omtyckt. Jag minns än idag den varma känslan jag fick när min syster döpte om mig till Svin-Catrine...
MEN NEJ!Så mycket kärlek hon får, den lilla sniffisen
Vilket totalt nederlag att mobba syrran utan att hon fattar att hon är mobbad@niphredil Men smeknamn är ju ett tecken på att man är omtyckt. Jag minns än idag den varma känslan jag fick när min syster döpte om mig till Svin-Catrine...
Jag har anmält vartenda inlägg i hela tråden men mobberatorerna soverJag måste säga att jag underskattade Buke. När jag skapade tråden tänkte jag att jag får se hur länge den ligger kvar.. Men ..kvar..
Jisses vilken läskig syster! Min syster @micaelathegreat har aldrig gjort sånt. Tur det, för jag tål noll och ingen smärta.@athena_arabians Jo, hon är bästa systern man kan ha. Alla sätt hon visade sin kärlek på när vi var små, med hopprepet om vår brors hals, barnvagnen hon körde över mig med och alla ömsinta bett och inlindanden i filtar innan hon hoppade på mig... Sådana underbara minnen...
@mandalaki Men nej, hon visade ju bara att hon älskar mig! Det sa hon alltid när hon bet mig
Ah, så jag bör alltså vara arg på min syster för att hon inte härdat mig alltså? Intressant tanke!@niphredil men tack vare henne har jag enormt hög smärttröskel, är hälsosamt misstänksam mot alla andra och kan hantera de mesta labila varelser
Ska ta det med henne nästa gång vi skypar, har helt missat detta. Är dock lillasyster så känner att jag borde ursäktas? Vi har ju inte så mycket koll jämt.@niphredil Jo, det borde du vara. Det är syskonens plikt att försäkra sig om att man växer upp till en självupptagen, paranoid cyniker. Visste du inte det? Herreminje, mänska...
Säkert. Vilket påminner mig om en bok jag läste nyligen. Enhörningen, som kunde förvandlas till karl, hävdade bestämt att det var ok för oskulden att ha sex med honom eftersom enhörningar är essensen av oskuld och därför inte påverkade någons renhet. Intressant teori som tål att testas, i mitt tycke.Helt offtopic fran syskonkarlek...Tror ni Athena hade en enhorning eftersom hon inte nuppade?
Jag har anmält vartenda inlägg i hela tråden men mobberatorerna sover