Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säkert. Vilket påminner mig om en bok jag läste nyligen. Enhörningen, som kunde förvandlas till karl, hävdade bestämt att det var ok för oskulden att ha sex med honom eftersom enhörningar är essensen av oskuld och därför inte påverkade någons renhet. Intressant teori som tål att testas, i mitt tycke.

@niphredil Jag är också lillasyster:D

Hm..Hur gjorde enhorningsmannen for att inte spracka modomshinnan? Eller anvande han hornet..? Vad hette boken, kommer du ihag? Detta kraver serios forskning sa att inte alla elementfastkedjade enhorningar forvandlas till karlar helt plotsligt. Hur skulle det se ut?? :nailbiting:

Hm..Hur gjorde enhorningsmannen for att inte spracka modomshinnan? Eller anvande han hornet..? Vad hette boken, kommer du ihag? Detta kraver serios forskning sa att inte alla elementfastkedjade enhorningar forvandlas till karlar helt plotsligt. Hur skulle det se ut?? :nailbiting:
Det var Boys love, Del Fantasma: Unicorn av Ally Blue, tror jag, så ingen mödomshinna att tala om... Eftersom män tydligen inte kan vara möer... Go figure...

Jag skulle inte ha ngt emot om de blev män, min valp gnagde nyligen sönder min japanska, lila latexpojkvän

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka