stjarnhimmel
Trådstartare
SAGOR!? Sådan lyx hade inte vi när jag var liten. Vi fick minsann roa oss med fjolårets telefonkatalog.
Fjolårets? Det var lyx...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SAGOR!? Sådan lyx hade inte vi när jag var liten. Vi fick minsann roa oss med fjolårets telefonkatalog.
Men vad fan!
Fast är det ok att ha en humanoid som husdjur? För isåfall vill jag ha Mr SpockApropa ts forsta inlagg. Jag hade nog inte valt varken drake eller enhorning eller brandman. Jag hade tagit Nacken!! (vad det ar frustrerande med engelskt tangentbord, det ar ju inte baksidan av halsen jag vill ha ) En naken karl, man slipper dyra kladkonton, han haller sig alltid ren, och vill man kanske han byter fiolen mot en ukulele..? Fast jag skulle nog velat ha kalsonger pa honom anda, med tanke pa alla majskolvar som flyger omkring i olampliga omraden...(fast va fan, det finns ju minimajs! )
Hade ni samma farbror? Är jag the odd one out eftersom min farbror inte heter Krister? Eller räknas det om chefen heter det?Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.
AMEN, sistah!Sambo = luden ryss i badrock?
Gud vad plötsligt lycklig jag blev över att vara singel.
Athena = grekisk mytologi, Arabians = kommer väl ursprungligen från mellanösternområdet? Serru, även jag kan tänka till ibland, tro't eller ej.
Men hon anvander val inte majskolvar??Åh barret Athena=Min favoritgudinna (förutom det där att hon inte nuppar) eftersom hon är stark och smart och arabhästar för de är tuffa och vackra.
Ska skicka ut min nuvarande så jag kan byta ut honom mot en äkta sambo; min alldeles egna ludna ryss i morgonrock.Sambo = luden ryss i badrock?
Ska skicka ut min nuvarande så jag kan byta ut honom mot en äkta sambo; min alldeles egna ludna ryss i morgonrock.
Barret: Menar du att mr Spock ar lite kylslagen? For det ar nog nacken med, tank att bada i kalla backar.....brrrr...Da kanske majskolven behovs? Forlat! Jag har snoat in pa majskolven! Den visar pa oanade mojligheter!!
@athena_arabians Själv har jag alltid varit svag för Hermes. Det där med inget nuppande är en deal-breaker för mig. Jag menar, var ska jag få min dos av barnförbjudet om inte genom mytologin? Har börjat misstänka att sexliv med någon annan än Duracell och lila produkter från Asien är en myt.
@Nacheta Har aldrig tänkt på det. Jag gillar bara hans spetsiga öron
Då skulle du bara veta vad @IngelaHs eltandborste kan göra!
MEN NEJ!Egentligen räcker det ju med en niphredildo
Kom ner och hälsa på så har jag kalas, fd kollegan kommer säkert!
Och vad vet du om det @athena_arabians - är det DU som snott den och använt den till eget bruk eller leasat ut den eftersom du är så insatt?
MEN NEJ!
Inte ett till fult smeknamn på mitt jävla dumma nick!
mvh ska byta nick till nåt som ingen kan göra narr av.