Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÖHÖ Vi vet nog alla varför du har ont i fingret.@niphredil Är du inte förbi mig snart? Jag har kramp i fingret
Jag försöker ju, jag skriver inget eget, jag bara urskillningslöst gillar allt som @niphredil skriver.jag tror det skilde på runt 300 gillanden sist jag kollade. Du är för flitig, @mandalaki. Hört talas om termen "maska"?
HÖHÖ Vi vet nog alla varför du har ont i fingret.
"Men buhu, trots att jag inte skriver något har jag massa fler likes än alla andra Vet inte vad jag ska göra här borta!"Jag försöker ju, jag skriver inget eget, jag bara urskillningslöst gillar allt som @niphredil skriver.
"Men buhu, trots att jag inte skriver något har jag massa fler likes än alla andra Vet inte vad jag ska göra här borta!"
Boo-fucking-hoo mandalaki!!!!!
Alltså ÅH vad jag skrattar så jag gråter här borta! Har dragit den här historien för min sambo och vi har båda skrattat gott (även åt den blå micron ).Ja, det är min MS som spridit sig.
Men boo-fucking-hoo mandalaki, du har jobbat hårt i fyra hela minutrar! När jag var barn då fick jag minsann jobba varje lov med att klippa tånaglarna på farbror Krister. Tror du att jag bara gjorde det fyra minuter i taget? KNAPPAST VA.Men jag menade de senaste fyra minutrarna! Innan det skrev jag en jävla massa. Klart man får likes då. Även en blond höna osv.
Detta ar nog den vettigaste traden pa buke pa lange
Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.Men boo-fucking-hoo mandalaki, du har jobbat hårt i fyra hela minutrar! När jag var barn då fick jag minsann jobba varje lov med att klippa tånaglarna på farbror Krister. Tror du att jag bara gjorde det fyra minuter i taget? KNAPPAST VA.
Dagens ungdom alltså.
Vad har du rökt? Och har du något kvar av det till mig?@mandalaki Har skrivit en sång till dig! För att visa min kärlek!
mandalaki -du är så fin, inte alls som ett glin utan mer som lin
vem gillar liiiiin, undrar du? alla gillar lin säger jaaaaaag
vad är liiiiin, undrar jaaaaaag
kanske ett litet sädesslaaaaaag
Du, vi fick sortera tånaglarna också. Sen slog vi in dem och fick dem senare i julklapp, OM vi ens fick nån julklapp.Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.
Trodde du skulle gilla denVad har du rökt? Och har du något kvar av det till mig?