Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tror det skilde på runt 300 gillanden sist jag kollade. Du är för flitig, @mandalaki. Hört talas om termen "maska"? Inget gott kommer av att vara för arbetssam, man får bara mer jobb då. Bättre att hålla det på en jämn nivå.

Som en fotnot kan jag skryta med att jag inte ens finns med på listan än :)

Men jag menade de senaste fyra minutrarna! Innan det skrev jag en jävla massa. Klart man får likes då. Även en blond höna osv.
Men boo-fucking-hoo mandalaki, du har jobbat hårt i fyra hela minutrar! När jag var barn då fick jag minsann jobba varje lov med att klippa tånaglarna på farbror Krister. Tror du att jag bara gjorde det fyra minuter i taget? KNAPPAST VA.

Dagens ungdom alltså.

Apropa ts forsta inlagg. Jag hade nog inte valt varken drake eller enhorning eller brandman. Jag hade tagit Nacken!! (vad det ar frustrerande med engelskt tangentbord, det ar ju inte baksidan av halsen jag vill ha :banghead: ) En naken karl, man slipper dyra kladkonton, han haller sig alltid ren, och vill man kanske han byter fiolen mot en ukulele..? Fast jag skulle nog velat ha kalsonger pa honom anda, med tanke pa alla majskolvar som flyger omkring i olampliga omraden...(fast va fan, det finns ju minimajs! :banana:)

Men boo-fucking-hoo mandalaki, du har jobbat hårt i fyra hela minutrar! När jag var barn då fick jag minsann jobba varje lov med att klippa tånaglarna på farbror Krister. Tror du att jag bara gjorde det fyra minuter i taget? KNAPPAST VA.

Dagens ungdom alltså.
Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.

@mandalaki Har skrivit en sång till dig! För att visa min kärlek!

mandalaki -du är så fin, inte alls som ett glin utan mer som lin
vem gillar liiiiin, undrar du? alla gillar lin säger jaaaaaag
vad är liiiiin, undrar jaaaaaag
kanske ett litet sädesslaaaaaag

Tånaglarna? När jag var barn fick vi inte bara klippa tånaglarna på farbror Krister, vi också kamma hans näshår och den som kunde göra en prydlig bena i det fick en halv dags ledigt, vi andra fick jobba vidare. Du var ju fan curlad.
Du, vi fick sortera tånaglarna också. Sen slog vi in dem och fick dem senare i julklapp, OM vi ens fick nån julklapp.

Vad har du rökt? Och har du något kvar av det till mig?
Trodde du skulle gilla den :(

Har skrivit en på spanska också:

Qué pasa mandalaki, qué pasa?
Por qué no me quieres mas?
Eres muy guapa y agradable
Pero no como mi burro Paco.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat