Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad Paco!
pd2215245.jpg
Åh min älskade Paco! :love: Han kan då inte vara ledsen länge!

Jo, man ska vara lite försiktig med sådana som blandar medelhavet och mellanöstern, har jag hört. Alltså, inget ont om @athena_arabians (funderar allvarligt på att stalka henne) men det är vad jag har hört. Åsnor i synnerhet ska tydligen vara extra försiktiga...
Vem blandar medelhavet och mellanöstern? Känner mig borttappad här. (särskilt eftersom jag inte har min Paco hos mig. Han är ju på väg till dig, glad i hågen med hatten på sned :)).

Vem blandar medelhavet och mellanöstern? Känner mig borttappad här. (särskilt eftersom jag inte har min Paco hos mig. Han är ju på väg till dig, glad i hågen med hatten på sned :)).
Athena = grekisk mytologi, Arabians = kommer väl ursprungligen från mellanösternområdet? Serru, även jag kan tänka till ibland, tro't eller ej.

Jag visste väl att den risken fanns. oroade mig aldrig för att Paco skulle nalla av vinet... men det är ju också förutsatt att han fick med sig något vin till att börja med...

(Buke är tydligen klubben för inbördes beundran.....)

:angel:
Självklart. Jag är till exempel min största beundrare.

Athena = grekisk mytologi, Arabians = kommer väl ursprungligen från mellanösternområdet? Serru, även jag kan tänka till ibland, tro't eller ej.
Wow, du är smartare än du ser ut! (trodde först det var någon form av läskig rasistisk kommentar som var lite över mitt huvud).

Jag visste väl att den risken fanns. oroade mig aldrig för att Paco skulle nalla av vinet... men det är ju också förutsatt att han fick med sig något vin till att börja med...
Vafalls?! Paco är pålitlig!!

Självklart. Jag är till exempel min största beundrare.
Hahahaha :up: JAG DÖR. Jag är också din största beundrare. Näst efter dig då.

Wow, du är smartare än du ser ut! (trodde först det var någon form av läskig rasistisk kommentar som var lite över mitt huvud).
Nä, det skulle vara för avancerat för mig att åstadkomma. Jag har mina begränsningar, sävlig norrbottning som jag är :)

Vafalls?! Paco är pålitlig!!

Jo, jag tvivlade som sagt aldrig på Paco...

Hahahaha :up: JAG DÖR. Jag är också din största beundrare. Näst efter dig då.
Man tackar. Innebär det då att jag har hela TVÅ (!) beundrare? Jag tror det är ett personligt rekord, ärligt talat

Edit: iddes inte börja reda ut i citatet så jag snofsade till mina svar med lite formateringsknep :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka