Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh min älskade Paco! Han kan då inte vara ledsen länge!Glad Paco!
Jo, man ska vara lite försiktig med sådana som blandar medelhavet och mellanöstern, har jag hört. Alltså, inget ont om @athena_arabians (funderar allvarligt på att stalka henne) men det är vad jag har hört. Åsnor i synnerhet ska tydligen vara extra försiktiga...
Vem blandar medelhavet och mellanöstern? Känner mig borttappad här. (särskilt eftersom jag inte har min Paco hos mig. Han är ju på väg till dig, glad i hågen med hatten på sned ).Jo, man ska vara lite försiktig med sådana som blandar medelhavet och mellanöstern, har jag hört. Alltså, inget ont om @athena_arabians (funderar allvarligt på att stalka henne) men det är vad jag har hört. Åsnor i synnerhet ska tydligen vara extra försiktiga...
Vem blandar medelhavet och mellanöstern? Känner mig borttappad här. (särskilt eftersom jag inte har min Paco hos mig. Han är ju på väg till dig, glad i hågen med hatten på sned ).
@Ryttaren: Fast jag tror de kom fram till, längre bak i tråden, att enhörningar inte alls trivdes i stall. Tänker du kanske på någon annan ras av enhörning?
VÅGA INTE PRATA OM PACO SÅDÄR?! Har ju sagt att han aldrig skulle nalla på vinet. Tur att han inte är här, skulle han läsa det där skulle han bli SÅ ledsen.@niphredil: Åsnefylla redan?!
@athena_arabians Du gav precis den tusende gillningen till mig Woopidooo etc.
(Buke är tydligen klubben för inbördes beundran.....)
Åh men så rar du är! SMS:ade Paco och han säger att han förlåter dig! SÅKLART! Alla vet vi ju hur storsint käraste Paco är@niphredil: Jag la faktiskt in kattungarna för att muntra upp Paco! Han kan titta förbi mig på väg till @Barret så ska jag klappa honom.
Athena = grekisk mytologi, Arabians = kommer väl ursprungligen från mellanösternområdet? Serru, även jag kan tänka till ibland, tro't eller ej.Vem blandar medelhavet och mellanöstern? Känner mig borttappad här. (särskilt eftersom jag inte har min Paco hos mig. Han är ju på väg till dig, glad i hågen med hatten på sned ).
Jag visste väl att den risken fanns. oroade mig aldrig för att Paco skulle nalla av vinet... men det är ju också förutsatt att han fick med sig något vin till att börja med...@niphredil: Åsnefylla redan?!
Självklart. Jag är till exempel min största beundrare.(Buke är tydligen klubben för inbördes beundran.....)
Haha försök du! mandalaki är, varesig hon vill eller ej, drottningen av Buke. Du kan gilla bäst du vill men så kommer det att förbli!Fattar inget om ämnet, så nöjer mig med att gilla ifatt @nipprigdill så @mandalusken slipper leda gillaligan. *gilla*
Wow, du är smartare än du ser ut! (trodde först det var någon form av läskig rasistisk kommentar som var lite över mitt huvud).Athena = grekisk mytologi, Arabians = kommer väl ursprungligen från mellanösternområdet? Serru, även jag kan tänka till ibland, tro't eller ej.
Vafalls?! Paco är pålitlig!!Jag visste väl att den risken fanns. oroade mig aldrig för att Paco skulle nalla av vinet... men det är ju också förutsatt att han fick med sig något vin till att börja med...
Hahahaha JAG DÖR. Jag är också din största beundrare. Näst efter dig då.Självklart. Jag är till exempel min största beundrare.
Wow, du är smartare än du ser ut! (trodde först det var någon form av läskig rasistisk kommentar som var lite över mitt huvud).
Nä, det skulle vara för avancerat för mig att åstadkomma. Jag har mina begränsningar, sävlig norrbottning som jag är
Vafalls?! Paco är pålitlig!!
Jo, jag tvivlade som sagt aldrig på Paco...
Hahahaha JAG DÖR. Jag är också din största beundrare. Näst efter dig då.
Man tackar. Innebär det då att jag har hela TVÅ (!) beundrare? Jag tror det är ett personligt rekord, ärligt talat