Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du, vi fick sortera tånaglarna också. Sen slog vi in dem och fick dem senare i julklapp, OM vi ens fick nån julklapp.
Julklapp? Det var något som bara barnen i sagorna fick när jag var liten. Själv fick jag göra kottkor som slogs in i paket och lämnades in på ett barnhem där samhällets olycksbarn bodde.

Och hur lätt tror du det var att hitta kottar under all snön i december? Hårt som fan var var det var.

Julklapp? Det var något som bara barnen i sagorna fick när jag var liten. Själv fick jag göra kottkor som slogs in i paket och lämnades in på ett barnhem där samhällets olycksbarn bodde.

Och hur lätt tror du det var att hitta kottar under all snön i december? Hårt som fan var var det var.
Köttkor? Gud så svårt att göra såna. Men varför var de under snön?

Var det då majskolvarna kom in i historien?

Alltså dét här méd Paco - hétté han inte Hoséy? (Vänder på plattan för att göra ett spanskt frågetecken men det funkar fan inte)
Häng med här nu mandalaki.

Hosey är min SAMBO
Paco är min ÅSNA

Ser du inte skillnad på en sambo och på en åsna?

Åsna enligt google:

donkey1.jpg

Sambo enligt google:

sambo_kubok_ru_t2006_f01.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur