Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner din smärta @mandalaki. Jag ska genast hjälpa dig att förlora förstaplatsen till @niphredil - du kan lita på mig! :up:
k29664gx4gc.jpg
jag skulle ha gillat detta... men av principskäl o-gillar jag allt som innefattar Tomas Ledin. Så du får ett partiellt gillande av mig.

Eh, ja? Har du sett vilka skrämmande saker det finns utanför lådan?!
Ja, jag stannar i min kan jag ju säga. Har hört att kvinnor idag har egna jobb och egna pengar? Sån galenskap har jag aldrig varit med om maken om!

Ja, alltså, inne i lådan finns ju vin. Lådvin har vi alla hört talas om.
Tänk om lådan vore rubiks kub. Då är jag hellre i än utanför.
Åh, rosé med Sprite :love:

@niphredil Det blir finfint, kommer säkert jobba kväll då också. Ska jag ha varma handdukar och lite majskolvar (för oralt bruk, utifall att någon snuskpelle trodde annat) redo så han kan återhämta sig efter strapatserna?

@athena_arabians JA! Skicka! Jag behåller draken också, om det är ok? Såg några renar på vägen från hundpromenaden idag, trots allt.

Just ja, @hemlig hade en god tanke där... Linda in alkoholen i en brandsäker filt, tack. Vore olyckligt om något hände.

Jag tycker enhörning. Kan enkelt inackoderas i ett stall och beter sig mest som vanliga hästar (jag har haft ett stall med 100 enhörningar) det är bara det att när man mockar så luktar det istället godis, dom har ett horn och måste matas med regnbågsgräs varje dag (du kan enkelt köpa frön i din mataffär) och dom dricker bara regnbågsvatten (enkelt recept, sätt en tunna där regnbågen börjar). Du måste fila hornet dagligen för att undvika dödsfall.
Däremot så kan enhörningar hoppa över regnbågen, skritta trava och galoppera över regnbågen och när dom är på en tävling så blir dom till en regnbågsenhörning och hoppar en bana med 13 hinder på 10 sekunder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka