R
Raderad medlem 6459
Wow, snacka om att bara tänka "inside the box".Snarare guldfisk..? Elefantens minne är ju lite mer motsatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, snacka om att bara tänka "inside the box".Snarare guldfisk..? Elefantens minne är ju lite mer motsatsen.
Eh, ja? Har du sett vilka skrämmande saker det finns utanför lådan?!Wow, snacka om att bara tänka "inside the box".
jag skulle ha gillat detta... men av principskäl o-gillar jag allt som innefattar Tomas Ledin. Så du får ett partiellt gillande av mig.Jag känner din smärta @mandalaki. Jag ska genast hjälpa dig att förlora förstaplatsen till @niphredil - du kan lita på mig!
Ja, alltså, inne i lådan finns ju vin. Lådvin har vi alla hört talas om.Wow, snacka om att bara tänka "inside the box".
Ja, jag stannar i min kan jag ju säga. Har hört att kvinnor idag har egna jobb och egna pengar? Sån galenskap har jag aldrig varit med om maken om!Eh, ja? Har du sett vilka skrämmande saker det finns utanför lådan?!
Åh, rosé med SpriteJa, alltså, inne i lådan finns ju vin. Lådvin har vi alla hört talas om.
Tänk om lådan vore rubiks kub. Då är jag hellre i än utanför.
Rosé med sprite kan vara bland det godaste som finns! Jag skickar några lådor med min åsna Paco. Han bör ankomma Sverige om fyra veckor, duger det?@niphredil & @hemlig Oh, vin... Rosé är inte min favorit men just nu, när jag sitter och kvällsjobbar, tar jag vad som bjuds (förutom whisky). Någon som vill skicka upp några lådor?
Är det inte stor risk med vin i en drakexpress? Tänker att alkohol är lättantändligt.
Insinuerar du att din drake är snabbare än min Paco?@Barret: Har en nyöppnad låda Periquita Reserva, ska jag skicka den? Drakexpressen borde komma fram snabbt.
Insinuerar du att din drake är snabbare än min Paco?
Paco är en bra åsna, han skulle aldrig nalla av vinet. Kan inte fatta att du skriver så raljant om honomNä, inte alls!
@athena_arabians JA! Skicka! Jag behåller draken också, om det är ok? Såg några renar på vägen från hundpromenaden idag, trots allt.
Paco är en bra åsna, han skulle aldrig nalla av vinet. Kan inte fatta att du skriver så raljant om honom
Såhär ledsen är Paco nu:
Sure, det var väl typ 2 kr på stora PET-drakar, right?Bara du betalar panten för draken är det lugnt.