Eller hur! Jag börjar känna mig som en tvättäkta tramsare. Illa!Då och då försöker jag ge mig ut i forumet som en helt vanlig bukefalist och skriva seriösa inlägg i seriösa trådar. Men det går sämre och sämre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Jag börjar känna mig som en tvättäkta tramsare. Illa!Då och då försöker jag ge mig ut i forumet som en helt vanlig bukefalist och skriva seriösa inlägg i seriösa trådar. Men det går sämre och sämre
Då och då försöker jag ge mig ut i forumet som en helt vanlig bukefalist och skriva seriösa inlägg i seriösa trådar. Men det går sämre och sämre
Håller med, vad har vi andra gjort som är barnsligt? Så vitt jag kan se är det bara @mandalaki.Prata för dig själv! Vi och vi? Fnys!
Va? Enhörningar hittade ju jag för två år sen.34 sidor skrivna men inga drakar eller enhörningar funna än??
Sedan dårtrådarna började har jag förstört en seriös ångesttråd genom att berätta om min MS-fejk hos gynekologen och i övrigt mest skrivit i en tråd om hur man dansar runt när man är kissnödig.
Däremot har jag nog skrivit några hundra dårinlägg i de här trådarna.
Mobberatorerna kanske tillåter dårtrådarna för att vi ska hålla oss undan från seriösa trådar med våra beskäftiga och PK inlägg?
Se där en bukefalisk konspirationsteori
En liten fråga bara, hur sjutton fejkar man MS?!
Glöm heller inte ukulele-tråden!
Nä, @Hyacinth är för evigt Drottningen av Dårtrådar sedan hon kapade sdhens negerbollstråd. Har sällan sett något så vackert.Mäh! I såna fall skulle ju jag vara den största dåren av alla..eftersom jag startade denna tråd.. OCH DET TROR JAG INTE!
Va? Enhörningar hittade ju jag för två år sen.
Skitenkelt! Kolla i Saetas tråd Ångest deluxe.
Jag satt på en häst som höll på att flippa ur, det var lite svårt att få upp mobilen ur fickan för att ta kort då, tyvärr. Men jag försökte, faktiskt.Bildbevis , BILDBEVIS på dem då för sjutton!!
Du gillar det jag skriver för att du avgudar mig och i hemlighet lever med en Real Doll du döpt till Niphre Dil. Inte för att jag ska gå om dig i nån lista!Jag gillar också det mesta. Särskilt för att jag vill att t ex @niphredil ska gå om mig i listan, men också som ett sätt att få kompisar.
Jag satt på en häst som höll på att flippa ur, det var lite svårt att få upp mobilen ur fittan för att ta kort då, tyvärr. Men jag försökte, faktiskt.
Ja, men ännu värre när man väl stoppat upp den där och ingen jävel ringer.Aj, shit, hatar när det händer!
Men jag SATT på en häst när jag SÅG enhörningen!
Men jag SATT på en häst när jag SÅG enhörningen!