Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vi måste allihop verka totalt sjukskrivna med tanke på hur mycket tid vi lägger i den här tråden. Pinsamt nog är jag på jobbet
På tal om verkligen ingenting så jädrar vad gammal John Farnham har blivit. men han har fortfarande en pipa utan dess like.
Oh, nostalgi! Jädrar vad man gillade den låten när man var liten.
På tal om verkligen ingenting så jädrar vad gammal John Farnham har blivit. men han har fortfarande en pipa utan dess like.
Nä, han är ju lite lik en enhörning.Inte mindre OT än något annat i den här tråden, skulle jag säga.
@mandalaki Men då kanske du kan bli min stödpartner i AG? *ler sött och blinkar litegrann* Jag är bara lite envis och en gnutta återfallsbenägen.
För att fortsätta på det spåret. You're the voice släpptes på skiva 1985 och som singel 1986. Den är ju för i helvete lika gammal som mig. :Eek:
JAG då?!Jag gillar också det mesta. Särskilt för att jag vill att t ex @niphredil ska gå om mig i listan, men också som ett sätt att få kompisar.
Men du behöver ju inte sluta.Men jag vill inte sluta gilla. Det är ju kul! Som en heroinist med sin spruta.
Fast snackar vi Uppsala nu? Bispen där brukar väl vara ganska öppen av sig, med tanke på Ecce Homo och så?
JAG då?!