Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
hjärntvätt är otrevligt

clockwork-orange.jpg
Det beror väl på vilken sida av tvätteriet man är på :)

@hemlig Luktar skämt? Det kan vara jag... Jag måste ju erkänna att det där med duschande har blivit något oregelbundet sedan jag fick hem min valp för tre veckor sedan...

@sweep Är väl ungefär som den där 10 timmar långa renderingen av Legolas som säger "They're taking the Hobbits to Isengard", kan jag tänka mig.

Rea-pest
Pre-beast
VEM FAseN VILL HA ROSA FLUFFIGA ENHÖRNINGAR I HUVUDET?!!! Vart klagar jag? :cry:

Torde vara hos myndigheten för plågsamma djur- och ljudförsök. De åker runt på nätet och försöker stoppa de värsta avarterna (avatarerna?). De är lite svåra att få tag på efter neddragningarna och gillar verkligen formulär så var beredd på skrivkramp för alla blanketter måste lämnas in i 20 kopior av varje och endast handskrivet godtas.

Du kanske ska ta en semester, typ "Simma med elefiner"? Valpen tycker säkert att det är jättekul att busa med dem. Du blir ju dessutom ren (OSB! Inte en ren dock).

Fast jag är lite rädd för betarna, om jag ska vara ärlig... Kanske om det fanns de där mini-elefinerna med mindre betar?

Alltså vi måste allihop verka totalt sjukskrivna med tanke på hur mycket tid vi lägger i den här tråden. Pinsamt nog är jag på jobbet :angel:

Ungefär samma här. Men vi har rätt dött just nu så så länge jag är noga med att se upptagen ut så vet ingen vad jag egentligen gör *mwahahaha*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka