Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tycker jag att du är onödigt fördomsfull. Varför skulle inte näcken vilja testa majskolv, liksom? Jag såg en gång en scen ur en yaoi hentai som innehöll just majskolvar... och alkohol... som ibland kan vara gjort på majs... så känns inte som en så värst könsbunden grönsak (är det en grönsak förresten? Den är ju gul...)

Fast sjutton vet om den är lämplig som butt plug? :cautious:

Fast sjutton vet om den är lämplig som butt plug? :cautious:
det kan jag tyvärr inte svara på. I det fallet jag tänker på såg han måttligt road ut, men det kan förstås ha att göra med att det var hans chef som gjorde det. Sedan var det ju den detaljen att de var tecknade...

Vi får helt enkelt lägga till det på min lista över saker att undersöka, nedanför forskningen om huruvida renägare tycker det är mer ok om drakar äter upp renarna istället för att bara riva dem.

@athena_arabians Kom förresten på, tror du att din skotske kollega skulle vara intresserad av att delta i ett experiment med majskolvar? Finns det inte whisky som till viss del görs av typ majs?

edit: fast google säger att det är amerikansk whisky, såg jag nu.

@stjarnhimmel Förresten så har jag kommit på lösningen på ditt dilemma om vad du ska välja (som ju var skälet till tråden från början...). En korsning mellan drake och enhörning. Det blir ju det bästa av två världar. Och de verkar finnas i många olika utföranden, bara sök på dragon unicorn hybrid på Google.

Red_Dragon_unicorn__OLD__by_nepryne.jpg
Fantasy___Unicorn_Hybrid_by_Chaos_Flower.jpg

och för @bumpo , som verkar vara mer inne på vattenlevande husdjur:
Hippocampus_Unicorn_SeaCritter_by_benwhoski.jpg

Och sedan är de ju rätt söta ändå. Jag menar, vem vill liksom inte gosa med en sådan här?
Loch_Ness_Monster_Nessie_Scotland_Cryptozoology-364522.jpg

så underbart vacker :love: önskar jag hade mer plats här hemma på "godset" . myndigheterna var inte riktigt glada när dom gav mej tillstånd att föda upp drakar och husalver. dom tyckte det redan fanns så många stora och farliga djur redan? vadå? husalver är ju små? drakarna är ju inte ens vuxna. sen att jag har några ollifanter, troll, pegas, varulvar,bäckahästar spelar väl inte så stor roll. tur att dom inte vet vem som simmar här utanför (kraken). var en ren tillfällighet att han dök upp i mitt liv.
innan ni säger nått om alla djur/varelser. jag tar hand om dom på bästa sätt. dom får mat regelbundet om dom inte fixar själva, dom får den veterinärvård dom behöver och det det finns oändligt med mark. och självklart sysselsätter jag dom och hjälper dom med deras eventuella filmkontrakt.

@nightcrawler Hur går det med de som fixar mat själva? De äter inte på de andra djuren i ditt bestånd? Har du koll på om någon av dina drakar äter renar? Isåfall kan jag vara intresserad av att köpa loss hen, för mitt forskningsuppdrag.

@Barret intressant att det finns korsningar! De kan tydligen se väldigt olika ut enligt googleresultatet.

Den här t ex:

enhanced-buzz-4989-1332357975-11.jpg

Den har ju varken horn, vingar, fjäll eller pansarhud. Det är bara klövarna som avslöjar ursprunget. Eller tror ni att de har bränt hornet?

@Trani Kanske ett resultat av buskaveln? Eller så är den fortfarande ung. Hornen och vingarna kanske kommer senare? ser ju ut som att den har babyhullet kvar än...

@Barret du har rätt i att det nog kan vara åldern. För anlagen för vingar och horn är väl dominanta? Så de borde ju inte "trilla bort" sådär. Om det nu är en seriöst avlad hybrid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka