Va fan - vem har gett dig mitt passfoto?!!
*Ooops...*
Misstänkte att det var något lurt... Jag fick ett mejl, som såg ut som dålig översättning från google translate, men det såg såååå äkta ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tänkte jag inte ens på. Eller spetsa dem
Spetsa dem ser coolare ut tycker jag!
Med tanke på mitt fantastiska humör just nu, funderar jag på att starta uppfödning av Drak-ullor...
Men jag får nog var snabb att söka "patent" annars blir jag väl stämd av @ullo för illojal konkurrens.
Ey, käften! Jag köpte Diflucan igår.
Är inte Buke-zoo fullt snart? Jag gör ett oseröst intryck på jobbet!!!!
(Försöker hålla mig för skratt och utstöter därmed konstiga ljud och får konstiga blickar tillbaka)
Buskavel sysslar ju nästan de flesta med idag tycker jag.
I fitty. Är man tillräckligt varm blir det popcorn
Ey, käften! Jag köpte Diflucan igår.
Snygga porslinsfasader, var de dyra?
Jahaja, här smeker man med ena handen och slår med den andra.
Äsch, vi vet alla att det är just det du gillar.Jahaja, här smeker man med ena handen och slår med den andra.
Jahaja, här smeker man med ena handen och slår med den andra.
Nu tycker jag att du är onödigt fördomsfull. Varför skulle inte näcken vilja testa majskolv, liksom? Jag såg en gång en scen ur en yaoi hentai som innehöll just majskolvar... och alkohol... som ibland kan vara gjort på majs... så känns inte som en så värst könsbunden grönsak (är det en grönsak förresten? Den är ju gul...)Varför skulle man vilja ge näcken majskolvar?! HAN lär ju inte ha någon nytta av dem.