Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@nightcrawler Hur går det med de som fixar mat själva? De äter inte på de andra djuren i ditt bestånd? Har du koll på om någon av dina drakar äter renar? Isåfall kan jag vara intresserad av att köpa loss hen, för mitt forskningsuppdrag.

drakarna har jag inte fått hem från uppfödaren än så jag vet inte. men dom ska tydligen vara rätt så kräsna. är dom bara vana vid det. men du är mer än välkommen att tinga en unge när jag kommit igång med aveln.
dom andra, misstänker att du menar köttätarna, plockar lite här och där. ibland från skogen, ibland tar dom från bönderna häromkring (ingen fara med bönderna, vi har en deal om att byta guld mot tagna djur), kraken fiskar fartyg och dess innehåll

Jo, men det är väl för att det inte kostar så mycket att hyra en buske? Och tillgången på dem ska, enligt mina källor, vara rätt bra. Fast undrar om det funkar att avla elefiner i buskar? Som jag har förstått det så är det dåligt med vattendrag i dem. Kanske man ska tala om pölavel istället när det handlar om vattenlevande djur?

Nää, det finns alldeles för många småbuskar som ingen bryr sig om. Folk behöver ta mer hand om sina buskar och faktiskt kastrera dem om buskarna inte är bra avelsmaterial och de inte tänker avla på buskarna.

Jag ska göra noggranna undersökningar av den kennel jag hittat. Buskavel är inte okej med så fina djur som elefiner. :mad: Sånadäringa chihuahuas kan gott buskavlas tycker jag. Golvmoppar... :rofl:

Appråpå buskavel, vilka buskar brukar de att avla på då? (Bara så jag vet vilka buskar man ska rycka upp så man blir av med ofoget menar jag)

Du menar i motsats till alle de brandhen som springer runt och sprutar vatten på drakeldar?

Appråpå buskavel, vilka buskar brukar de att avla på då? (Bara så jag vet vilka buskar man ska rycka upp så man blir av med ofoget menar jag)

Brandhen är bara bra om de står och är snygga i bara överkroppar.

Vad gäller buskarna så har jag inte så stor koll. men om du kollar blocket så kan du säkert hitta en uppsjö av allehanda buskar det avlats på som det absolut inte borde avlas på.

Jag har inte läst hela tråden men du vet väl att drakar och enhörningar inte finns på riktigt va?! O_o:confused:O_o
Är ärligt talat chockerad över hur dåligt utbildade folk här i välden är.
Att tro att det man läser i böcker och serier är sanning.... mycket skrämmande :eek::crazy:

Jag har inte läst hela tråden men du vet väl att drakar och enhörningar inte finns på riktigt va?! O_o:confused:O_o
Att tro att det man läser i böcker och serier är sanning.... mycket skrämmande :eek::crazy:
Men duuu, det finns ju faktiskt bildbevis på att både drakar och enhörningar finns. Det är ju bara att kolla i tråden vlka vackra djur det är. Förresten är du duuum!! :eek: :eek: :cry:

drakarna har jag inte fått hem från uppfödaren än så jag vet inte. men dom ska tydligen vara rätt så kräsna. är dom bara vana vid det. men du är mer än välkommen att tinga en unge när jag kommit igång med aveln.
dom andra, misstänker att du menar köttätarna, plockar lite här och där. ibland från skogen, ibland tar dom från bönderna häromkring (ingen fara med bönderna, vi har en deal om att byta guld mot tagna djur), kraken fiskar fartyg och dess innehåll

Vilken ras är det du har? Jag vill ju ha en från den norska stammen.

Jag är mer oroad över att folk i tråden trodde att brandmän finns på riktigt..'
Snacka om fantasi.

Men duuu, det finns ju faktiskt bildbevis på att både drakar och enhörningar finns. Det är ju bara att kolla i tråden vlka vackra djur det är. Förresten är du duuum!! :eek: :eek: :cry:

jag tänker triangla detta och anmäla till både buke och polisen för det där är elakt av dig

brandmän finns inte. Det finns bara brandkvinnor och dom ser ut såhär
le-83404.jpg

Det är dags för dig att bli lite positiv tycker jag. Lyssna på denna och kom tillbaka sen:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka