Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag fattar inte vad det är för fel på er? Återupptog läsandet i tråden och såg min hjälte Kenny :love: Starfighter nämnas och porträtteras och blev lite rörd och tänkte svara lite på de tankebanorna vad det gäller husdjursval, sen ser jag att jag var på sidan 19 och ni på sidan 33? Wtf?

Vill bara påpeka att ingen informerat mig om var man hittar listor. Va? Vardå?

Alltså jag fattar inte vad det är för fel på er? Återupptog läsandet i tråden och såg min hjälte Kenny :love: Starfighter nämnas och porträtteras och blev lite rörd och tänkte svara lite på de tankebanorna vad det gäller husdjursval, sen ser jag att jag var på sidan 19 och ni på sidan 33? Wtf?

Under medlemmar. Resten får du lura ut själv :devil:

När jag trodde att det inte var möjligt att tycka om dig mer än jag redan gjorde... :love:

Jag känner din smärta @mandalaki. Jag ska genast hjälpa dig att förlora förstaplatsen till @niphredil - du kan lita på mig! :up:
k29664gx4gc.jpg

@hemlig
@sweep Är väl ungefär som den där 10 timmar långa renderingen av Legolas som säger "They're taking the Hobbits to Isengard", kan jag tänka mig.

VARFÖR var jag tvungen att googla det!?:banghead:
Länkar bara för att någon annan också ska "råka" lyssna. Så är jag inte ensam....
För att fortsätta på det spåret. You're the voice släpptes på skiva 1985 och som singel 1986. Den är ju för i helvete lika gammal som mig. :Eek:

Den är äldre än mig:p... Gillar den i alla fall tyvärr hackar You Tube just nu, så får lyssna senare. (Men "Legolas" spelades helt ok - why??:confused::crazy:)

Sedan dårtrådarna började har jag förstört en seriös ångesttråd genom att berätta om min MS-fejk hos gynekologen och i övrigt mest skrivit i en tråd om hur man dansar runt när man är kissnödig.

Däremot har jag nog skrivit några hundra dårinlägg i de här trådarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka