Joooo...men en linbanan kunde man ju dra fram och tillbaka - kanske blir som ett rensverktyg? Vad tros?Blir man inte lite täppt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joooo...men en linbanan kunde man ju dra fram och tillbaka - kanske blir som ett rensverktyg? Vad tros?Blir man inte lite täppt då?
Nu måste jag lägga in ett VETO .Tequila är farligt... Man kan dricka hur mycket som helst av något annat utan att bli påverkad men sen är det den där droppen tequila som får bägaren att rinna över. Fanns något humorklipp för några år sedan angående det. Ska se om jag hittar igen det när jag kommer hem.
Det är bara elefiner som är rosa...Alla är vita men det var ngn i början av tråden dom skrev om rosa.
Jag vet inte, jag vet verkligen inte. Skavrisken är överhängande.Joooo...men en linbanan kunde man ju dra fram och tillbaka - kanske blir som ett rensverktyg? Vad tros?
Trådstartaren skulle kunna börja med den här grillen,
för att liksom känna sig för.
Trådstartaren skulle kunna börja med den här grillen,
för att liksom känna sig för.
Nej.Nu måste jag lägga in ett VETO .
Tequila kan omöjligt rinna över kanten och dessutom gör Tequila att kvinna blir glad och spirituell - så det så . Gott är det också .
Jag böjer mig för din överlägsna kunskap. Själv rör jag inte tequila... Men en Jäger slinker väl alltid ner, strax före de rosa elefinerna håller en paradmarsch inuti porslinstronenNu måste jag lägga in ett VETO .
Tequila kan omöjligt rinna över kanten och dessutom gör Tequila att kvinna blir glad och spirituell - så det så . Gott är det också .
Vilken ar s dryck i sa fall..?Tequila är dryck och kommer inte i närheten av mina läppar (längre) . Jag klarar det mesta i rimliga mängder men INTE tequila.
Gin!!Vilken ar s dryck i sa fall..?
Iskall Asti Cinzano, direkt ur flaskan sittandes i en park under Storsjöyran.Vilken ar s dryck i sa fall..?
Jag har aldrig druckit tequila men tydligen ska ett mexikanskt ställe här i stan ha typ världens bästa. Prova eller ej?Tequila är livsfarligt.
Hur kan det ens vara en fråga? Självklart ska du prova, hur ska du annars kunna avgöra om den är bättre eller sämre än den du inte har druckit tidigare?Jag har aldrig druckit tequila men tydligen ska ett mexikanskt ställe här i stan ha typ världens bästa. Prova eller ej?
Jag tänker att jag förmodligen kommer dricka och sedan inte minnas nåt och på så vis ha lika liten koll på tequila då som jag har nu?Hur kan det ens vara en fråga? Självklart ska du prova, hur ska du annars kunna avgöra om den är bättre eller sämre än den du inte har druckit tidigare?
Då får du bara gör om det tills du minnsJag tänker att jag förmodligen kommer dricka och sedan inte minnas nåt och på så vis ha lika liten koll på tequila då som jag har nu?