Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tequila är farligt... Man kan dricka hur mycket som helst av något annat utan att bli påverkad men sen är det den där droppen tequila som får bägaren att rinna över. Fanns något humorklipp för några år sedan angående det. Ska se om jag hittar igen det när jag kommer hem.
Nu måste jag lägga in ett VETO :mad:.
Tequila kan omöjligt rinna över kanten och dessutom gör Tequila att kvinna blir glad och spirituell - så det så :rage: . Gott är det också :d.

Trådstartaren skulle kunna börja med den här grillen,
för att liksom känna sig för.

1422518_10152320411583010_1175954996_n.jpg

Underbar! Vill ha! :arghh:

Inspirerad av våra seriösa och informativa diskussioner här, har jag startat en diskussion på en internetspelsskypechat om vikten av att fläta näshåren innan sänggång...

Nu diskuteras olika tillvägagångssätt om man inte flätar... papiljotter, rakning, plattång, strykjärn, permanent, självlockighet...

Undrar om grabbsen vet vad det hela handlar om egentligen... De skulle behöva komma hit o få lite utbildning...

Hur kan det ens vara en fråga? Självklart ska du prova, hur ska du annars kunna avgöra om den är bättre eller sämre än den du inte har druckit tidigare? :banghead:
Jag tänker att jag förmodligen kommer dricka och sedan inte minnas nåt och på så vis ha lika liten koll på tequila då som jag har nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka