Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att slemmiga män börjar sjunga country för en? Ska absolut låta bli i sådana fall!

Nja, nu var det ju egentligen sin mormor (i texten) han sjöng om då, och vad som händer när hon dricker som en varning till andra att ta det lugnt med drickat. (Framfördes en gång i tiden som ett inlägg i alkohol debatten i någon delstat)

Nja, nu var det ju egentligen sin mormor (i texten) han sjöng om då, och vad som händer när hon dricker som en varning till andra att ta det lugnt med drickat. (Framfördes en gång i tiden som ett inlägg i alkohol debatten i någon delstat)
Aha. Har inga hörlurar och min sambo pluggar så jag kunde inte lyssna. Men då vet jag - ska hålla mormor från tequilan! Får se till att dricka upp allt innan hon får chansen helt enkelt.

Men hallå sånt där får du inte avslöja, jag hade ju fixat att slemmiga männen som sjunger country även skulle filma @niphredil och lägga ut här på buke så vi hade fått sett, nu förstörde du allihopa!!! :rage::rage:
Sorry, my bad, måste bero på att jag firat dagen med en öl till kvällsmaten, så jag inte tänker riktigt som jag borde. (Vet ju inte riktigt vad tänka betyder, men låter häftigt när andra säger/skriver det)

@niphredil Personligen skulle jag avråda, men du verkar ha bestämt dig så då får jag önska lycka till.

Jag har druckit tequila en gång i mig liv. Det räckte.
Äsch, jag spelar bara cool. Risken att jag ska testa tequila är minimal. Shottar ju aldrig ens!

mvh

dricker endast gin&tonic.

och så vatten ibland då!

Nä, dags att nana och drömma om min alldeles egna Mr Spock... Men, just for the record...
used-2013-05-08-sobriety-unicorn-alkhall-anonymous-sobriety-recovery.jpg

Jo tack, den har fått ny tejp idag och är så glad. Slutade bulta och blöda redan igår!
Och ny lampa fick jag igår också, skyddsombudet sprang förbli och hivade in en ofarlig plastig sak till mig och beordrade mig att slänga den gamla. Spontant känner jag att hen borde ha tagit på sig att slänga den på egen hand, jag var ju uppenbarligen inte kapabel att hantera den utan skador... :cautious:

Hur ser det ut? När någon springer förbli? :p

...de rosa elefinerna håller en paradmarsch inuti porslinstronen

Snygg omskrivning :D

För att återgå till ämnet - en radioaktiv utomjordisk påhittad drake måste det bli. Har precis sett filmen The Host som handlar om utomjordingar och ledmotivet heter Radioactive och gruppen heter Imagine Dragons.
! ! ! D E T . Ä R . E T T . T E C K E N ! ! ! :nailbiting: :bump:

@Hyacinth @mandalaki @niphredil @Snurrfian @IngelaH @Barret @athena_arabians @allaandragalningar

Vet du vad? Imagine Dragons sjunger att de är "on top of the world" också! Tänk om de tar över oss!?:nailbiting:

En film på mig där jag gör vadå? O_o :confused: :idea:

You don't wanna know... *mouhaha* :devil: :devil:

Och här tänkte jag skriva något i stil med "@athena_arabians, hur kunde du missa att länka till detta klippet..."
Tyvärr hittar jag inte "detta klippet":o:p:mad:
Så jag skriver inte så.

Hittade rätt klipp med fel ljudspår - så jag bjuder på det istället:
(han skulle då ha sagt "det vill du inte veta" med en mörk, mystisk röst.)

Snygg omskrivning :D

Jag är ju utbildad journalist i grunden. Avancerat ordvänderi är mitt gebit :p

Och, OH, MUSHU! Me likey :banana:

@em-pirre Samma här. Jag har en enorm hög med grejer på skrivbordet. Men arbetsmotivationen är lägre än behovet av att se vad för galna upptåg ni andra kommit på under nattens mörka timmar. Och i slutänden är jag en slav för mina behov...

Senast ändrad:
God morgon tråden! Jag vill ha tequila nu och det känns inte som den bästa frukostdrycken. Men kanske kan bli lite på lördag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar

Tillbaka