Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
... och så måste man prata rätt konstigt med dem och de kan helt plötsligt vända sig mot sin ägare...
Prata konstigt? Typ danska då, eller? Det kan bli problem. Jag fick nästan IG i nordiska språk...Jag är van vid djur som vänder sig mot sina ägare, har trots allt två katter, så det ser jag däremot inte som något problem.

Om jag minns rätt så har de en dödande blick, så storleken är kanske inte det största (haha) problemet...
Tror du det skulle funka med solglasögon, såna där med spegeleffekt?

Tänker du köpa skulle jag vara väldigt försiktig och kolla upp att basilisken verkligen finns och är vaccinerad osv.
Vadå? Det är väl inte en brandman, va?

@Barret jag tycker du ska avstå från en basilisk, dom verkar väldigt besvärliga!
Men fråga @athena_arabians om du får en basilusk av henne istället, dom kan vara något mer lätthanterliga :p

Jag är naturligt givmild så PM:a mig om någon vill ha basilusker, helt gratis. De förökar sig lätt.
Basilusker har jag redan ett gäng. De tycks trivas i mitt immunsystem...

Hmm, ett helt harem av drag queens... Kanske blir dramatiskt, jovisst. Men fatta vad glammigt det skulle vara! Kör på't, @stjarnhimmel! Vi kanske kan fixa lekdejter med dina drag queens och min basilisk?

Nja, tror inte det fungerar. I http://www.bukefalos.com/threads/visst-gor-det-ont-nar-knoppar-brister.1235117/page-75#post-16411734 kom vi fram till att cider var förkastligt mot förkylningar men det struntar jag i, jag är inte sugen på vin och starksprit brukar jag undvika!
Pjuh! Jag blev lite orolig. Det stod namligen i Lichtensteins Nationella Dragblad att basilusker har blivit fridlysta pga allvarlig tjuvjakt. Tydligen ar det manga som finner det svart att samexistera med basiluskerna. De drar sig inte for nagot i sin kamp for att utrota de sma stackarna..

Pjuh! Jag blev lite orolig. Det stod namligen i Lichtensteins Nationella Dragblad att basilusker har blivit fridlysta pga allvarlig tjuvjakt. Tydligen ar det manga som finner det svart att samexistera med basiluskerna. De drar sig inte for nagot i sin kamp for att utrota de sma stackarna..

Tro mig, om jag kunde skulle jag ha ihjäl dem! Jag vill ha tillbaka mina lungor :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka