stjarnhimmel
Trådstartare
Fast jag har markt att om man slutar dra i bananen sa blir de flesta dragg
Vems banan? Dräggets banan? Eller raggets banan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag har markt att om man slutar dra i bananen sa blir de flesta dragg
Gnäll, gnäll, gnäll.......Tvätta bilen? Helikoptern var det faktiskt, han har varit min granne men vi tvingade honom att flytta, dels sprängde han grejer runt omkring här och så släpande han runt på ett gigantiskt filmteam hela tiden, fatta hur störande det var när vi hade grillkvällar och han bara skulle spränga grillen och så kamerateamet snurrande runt överallt.
Vissa saker är mer komplicerade att förstå än andra saker, lilla vän (klappar dig på huvudet)Men hallå.. börja dilla om dinosaurier och varg.. och du ska prata om oseriös tråd..
Vissa saker är mer komplicerade att förstå än andra saker, lilla vän (klappar dig på huvudet)
Matbananen saklartVems banan? Dräggets banan? Eller raggets banan?
Precis. Så se till att visa respekt för de äldre din lilla slyngel.Ja jag förstår att det ibland är svårt för tant att förstå.... Tant är ju ett helt år äldre än mig.
Matbananen saklart
Och här klagar folk på att jag har lämnat tråden. Och sen är alla borta härifrån nu.. Det är ju flera minuter mellan inläggen nu..
Det är precis det dom vill få dig att tro. Vänta bara de tänker ta över hela Europa genom att föröka sig hämningslöst.
Häng inte läpp för det. De flesta av oss jobbar ju på dagtid och då har vi mer tid att vara här än vi har på fritiden
Hur ser den ut? Som ett enhorningshorn kanske..?Bukes banan
Alla som redan ar utdodaWhut?! Vilka ska föröka sig?!
Det är det som är det svåra med det hela. INGEN VET!!!!!Whut?! Vilka ska föröka sig?!
Klockren!
Alla som redan ar utdoda
Men hur ser en tan-borste ut? Blir man solbrand av den?Nä, som @IngelaHs eltanborste
Men hur ser en tan-borste ut? Blir man solbrand av den?