Det och en lakrits samtidigt.
LÀt ju genast bÀttre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det och en lakrits samtidigt.
Natti!Natti natt
SÄ hette de, vi har alltid kallat dem för harpluttarà h salta bomber va? De Àr ju sÄÄÄ goda!
SÄ hette de, vi har alltid kallat dem för harpluttar
En lakritsbalk och tvÄ rutor marabou mjölkchoklad... pÄ samma gÄng!
Kokosprickar och de svarta med hÄl i i Gott och BlandatDet hÀr kanske Àr en barnslig trÄd. Men jag tycker att sÄnt hÀr Àr roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vÀnner dÀrute, som ocksÄ tycker att det Àr skönt att prata om barnsliga och lÀttsamma saker ibland.
Om det finns det sÄ hoppas jag att ni vill dela med er av era favoriter!
Du fÄr hitta bÀttre inköpsstÀllen. Min lilla lokala Ica och tom bensinmacken har dom. En topp tio hos mig ocksÄ, Äker alltid ner ett gÀng i pÄsen.Min favorit Àr de smÄ mintkulorna som Àr vita, ljust rosa och gröna.
Men hittar nÀstan aldrig dem. Om det krisar fÄr jag Àta sig igenom en pÄse Bridgeblandning och spara dom goda kulorna till sist.
det ska vara östrogen tabletter.Inser att jag kanske inte Àr den vassaste kniven i lÄdan, för jag googlade "femenems" i hopp om att upptÀcka ett nytt spÀnnande godis. Men vad roligt att möta Ànnu en lakritssyster. Har du nÄgon favorit?
Ăstrogen tablterVad Ă€r femenems?
"Gigi-blandning" ( ni som vet ni vet),
dvs en lakritsbÄt tillsammans med en ruta mjölkchoklad.
Fast jag brukar byta mot en Fazer mjölkchoklad dÄ jag gillar mörkare choklad.
Det ger min ridlÀrare till hÀstarna efter varje ridlektion, med resultatet att man gÄr in i stallet med ett moln av tandkrÀmslukt omkring sigOhhh ... nu kommer jag ihag Polo som vi kopte i storpack i UK medan vi bodde i Asien. Jag minns att det ocksa fanns i Indien och Sri Lanka, vi bestallde fran alla som akte till nagon stans dar vi visste att det saldes.
Nej nej nej, de ljusa Àr godastJa Polly Àr gott! Men jag gillar bara de mörka. KÀnner mig lite "lillgammal". Men de mörka Àr helt klart godast!
Det ger min ridlÀrare till hÀstarna efter varje ridlektion, med resultatet att man gÄr in i stallet med ett moln av tandkrÀmslukt omkring sig