Z
zazzabella
Jag håller på att flytta till en mindre stad i södra Småland med min familj och jag ska då ta med mig min häst, men jag har inte bestämt mig för vilken stallplats jag ska välja. Men jag har följande på förslag:
Stall 1:
Mindre stall med 4 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, och stora hagar med bra bete
I hyran ingår: mockning, in/utsläpp, utfodring 3ggr/dag, allt foder ingår; havre/korn, betfor, vitaminer/mineral, även annat foder om det behövs, hö samt bete och daglig tillsyn, paddock och fina ridvägar
Stallet ligger ca 2 km från där jag ska bo
Pris: 2000:-/månad
Stall 2:
Lite större stall med 9 boxar, sadelkammare, foderkammare, mindre hagar med dåligt bete
I hyran ingår: utsläpp, utfodring 2ggr/dag, täcke på
Stallet ligger ca 7 km från där jag ska bo
Det finns fina ridvägar
Pris: 350:-/månad
Stall 3:
Mindre stall med 4 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, stora hagar med bra bete
I hyran ingår: utsläpp/insläpp vissa dagar (rullande schema), utfodring 2ggr/dag, täcke på/av vissa dagar (rullande schema), hösilage, paddock, fina ridvägar
Stallet ligger ca 4 km från där jag ska bo
Pris: 1500:-/månad
Stall 4:
Mindre stall med 5 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, stora hagar med bra bete
I hyran ingår: fri tillgång på hö och bete, väldigt fina ridvägar
Stallet ligger ca 8 km från där jag ska bo
Pris: 500:-
Stall 5:
Större stall med 15 boxar uppvärmd sadelkammare, foderkammare, och stora hagar med bra bete
I hyran ingår: ridning, mockning, in/utsläpp, utfodring 4ggr/dag, foder som ingår; krafft grund och groov, havre, betfor, mineraler, hösilage, samt bete och daglig tillsyn, paddock, ridhus och fina ridvägar
Stallet ligger ca 5 km från där jag ska bo
Pris: 3500:-/månad
Så vilken stallplats tycker ni att jag ska välja?! Jag har verkligen jätte svårt för att välja!! Berätta gärna vad ni tycker är rimlig och inte för en stallhyra. Jag vore tacksam för era funderingar och tankar över mitt stora val!
Stall 1:
Mindre stall med 4 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, och stora hagar med bra bete
I hyran ingår: mockning, in/utsläpp, utfodring 3ggr/dag, allt foder ingår; havre/korn, betfor, vitaminer/mineral, även annat foder om det behövs, hö samt bete och daglig tillsyn, paddock och fina ridvägar
Stallet ligger ca 2 km från där jag ska bo
Pris: 2000:-/månad
Stall 2:
Lite större stall med 9 boxar, sadelkammare, foderkammare, mindre hagar med dåligt bete
I hyran ingår: utsläpp, utfodring 2ggr/dag, täcke på
Stallet ligger ca 7 km från där jag ska bo
Det finns fina ridvägar
Pris: 350:-/månad
Stall 3:
Mindre stall med 4 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, stora hagar med bra bete
I hyran ingår: utsläpp/insläpp vissa dagar (rullande schema), utfodring 2ggr/dag, täcke på/av vissa dagar (rullande schema), hösilage, paddock, fina ridvägar
Stallet ligger ca 4 km från där jag ska bo
Pris: 1500:-/månad
Stall 4:
Mindre stall med 5 boxar, uppvärmd sadelkammare, foderkammare, stora hagar med bra bete
I hyran ingår: fri tillgång på hö och bete, väldigt fina ridvägar
Stallet ligger ca 8 km från där jag ska bo
Pris: 500:-
Stall 5:
Större stall med 15 boxar uppvärmd sadelkammare, foderkammare, och stora hagar med bra bete
I hyran ingår: ridning, mockning, in/utsläpp, utfodring 4ggr/dag, foder som ingår; krafft grund och groov, havre, betfor, mineraler, hösilage, samt bete och daglig tillsyn, paddock, ridhus och fina ridvägar
Stallet ligger ca 5 km från där jag ska bo
Pris: 3500:-/månad
Så vilken stallplats tycker ni att jag ska välja?! Jag har verkligen jätte svårt för att välja!! Berätta gärna vad ni tycker är rimlig och inte för en stallhyra. Jag vore tacksam för era funderingar och tankar över mitt stora val!
Senast ändrad av en moderator: