A
anonymablomman
skriver under anonymt nick eftersom jag i min riktiga användare skriver mycket och jag vill få objektiva svar, alltså vill att ni kan ge förslag utan att veta vem jag är, bara baserat på detta skrivet nedan. tänkte att det kunde vara kul att se om det överensämmer med de raser som jag är lite sugen på att skaffa
detta söker jag i en hund
* relativt stor
* lite päls/ pälsvård
* bra mentalitet
* förig
* arbetsglad/villig
* alert och vaken
allt som allt en hund jag kan jobba med, en som vill jobba och som orkar hänga med. Jag tycker om mycket om lydnad, så det kommer bli en hel del träning där. En hund som jag som förare kan utvecklas med, nuvarande hunden har nått sin gräns så att säga, jag vill komma lite längre med nästa, en ras som har fördelarna med sig.
Det jag kan erbjuda en hund
* dagliga promenader(givetvis)
* lydnad: träning och tävling
* agility, spår, freestyle- är sådant som jag kan och om hunden vill så kommer det att tränas
* motion så som cykling mm
* ev hänga med i stallet
detta söker jag i en hund
* relativt stor
* lite päls/ pälsvård
* bra mentalitet
* förig
* arbetsglad/villig
* alert och vaken
allt som allt en hund jag kan jobba med, en som vill jobba och som orkar hänga med. Jag tycker om mycket om lydnad, så det kommer bli en hel del träning där. En hund som jag som förare kan utvecklas med, nuvarande hunden har nått sin gräns så att säga, jag vill komma lite längre med nästa, en ras som har fördelarna med sig.
Det jag kan erbjuda en hund
* dagliga promenader(givetvis)
* lydnad: träning och tävling
* agility, spår, freestyle- är sådant som jag kan och om hunden vill så kommer det att tränas
* motion så som cykling mm
* ev hänga med i stallet