Vilken halvblodshingst betäcker du med i år?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Donauschwalbe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 204
  • Visningar Visningar 20 844
Sv: Vilken halvblodshingst betäcker du med i år?

*KL*

Jag tar mitt Bonaparte - Carriär sto och inseminerar med Aerline H, vi får se vad det blir och om det tar sig, men det ska bli spännande.

jag har fött upp en Aerline H avkomma, hon är 8 år i år, ett supertemperament och en väldigt trevlig häst, med ett stort plus för hoppningen. Lycka till med din blivande uppfödning!

Vad kul! Än så länge har alla bara positivt att säga om honom och jag vill ju gärna ha ett "säkert kort" eftersom hon är förstagångare och jag vill se om hennes humör nedärvs :crazy:

Vi väntar ett föl efter Aerline H nu i juni...:) Tycker han är en fin och välpresterande hingst, har sett en del avkommor och ala har varit fina så det bådar gott:)

ja jag har inte sett eller hört ngt negativt om honom till nu, han är dessutom en dubbeltalang, och stammen är riktigt fin. Hoppas att du får ett fint föl!

sto 1 e Magritte-Anart betäckt med Careful - kollas den 15/6 på 18 dagar
sto 2 e Falleur-Gaston betäckt med Don Laurie - kollas den 25/6 på 18 dagar
sto 3 e Cortus-Ceylon betäckt med Aerline H - kollas den 29/6 på 18 dagar

Jag tycker det verkar som fler har fått upp ögonen för Aerline H:love:, det tycker jag är kul:)

Har funderat på Cathageno men det lutar åt Callahan VDL

Hade tänkt Cathageno med det lutar åt Callahan VDL .... tror jag

kl
Har precis bytt från Impuls til Hermes... :crazy: lite olika typ av hingst men hoppas det blir bra ändå... panikval (till en bra hingst dock).

Min kusin lånar ett avelssto i år som hon har betäckt med Aerline H, konstaterad dräktig igår! :bump:

Ja det är ju en bra hingst. Fattar inte varför inte fler betäcker med honom!?

jag ska betäcka med cartier, skulle egentligen ha empire men eftersom att han tydligen hade dålig kvalité så bytte vi o tog cartier, HOPPAS DET TAR SIG!:bump:

Har valt Calido I till mitt sto.. håller nu bara tummarna att det ska lyckas! :bump:

Jag har pratat med Millegarne och han hade åkt förra veckan.
Jag hoppas att dom vet vad dom säger!

//Tina

Jag ska använda Ronaldinho som är en flyinge hingst.

Jaja, jag tro dig, bara synd för att jag hade bestämt mig för honom.. Nu måste jag ju börja se mig om efter en annan hingst och ja ha inte många dagar på mig i och med att hon gå in i 30-dagarsbrunsten nu på fredag... Nån som kankse ha nåt förslag till ett sto e. Amiral-Hertigen-Iliad-Trust.

Jag har pratat med Millegarne och han hade åkt förra veckan.
Jag hoppas att dom vet vad dom säger!

//Tina

Mitt Acapulco Gold - Nepal - Furidant sto är konstaterat dräktig med Careful :banana::bump::banana: Tog sig ju inte med Balou d.R. så jag bytte ju, och så tog hon sig på första med Careful (som förra året)

Jag har inget sto som ska betäckas med min kompis har.
Hennes sto är e: Landor S-Escudo I; dräktig med Boritas (Baldini-Alcatraz) :)

Senast ändrad av en moderator:

Jag har inget sto som ska betäckas med min kompis har.
Hennes sto är e: Landor S-Escudo I; dräktig med Boritas (Baldini-Alcatraz) :)

FEL av mig, hon hade tänkt betäcka med Boritas med hon ändrade sig, stoet är nu dräktig med As di Villagana :)

Liknande trådar

Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Ramona
·
Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
744
Senast: Whoever
·
Avel Hejsan! Jag har googlat runt och runt som en tok men blir verkligen inte klok för står olika precis överallt. Så tänkte jag provar...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka