Vilken halvblodshingst betäcker du med i år?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Donauschwalbe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 204
  • Visningar Visningar 20 844
Sv: Vilken halvblodshingst betäcker du med i år?

mitt låne-sto e: Elmshorn u: Beadelbaum xx är konstaterad dräktig med Cathageno, ska också kolla på fredag den 13: om allt är som det ska :)

YES..!! I onsdags den 27 juni seminerades mitt sto e.Amiral - Hertigen och i fredags hade hon släppt ägget, så nästa koll blir fredagen den 13 juli..... :crazy: :crazy:

Idag på 19 dygn var mitt sto dräktigt. Nästa koll blir vid 45 dygn. Ska jag alltså vänta 26 dygn till nästa koll..? Eller räknar man från nu o 45 dygn..?

Idag på 19 dygn var mitt sto dräktigt. Nästa koll blir vid 45 dygn. Ska jag alltså vänta 26 dygn till nästa koll..? Eller räknar man från nu o 45 dygn..?

Här är ett par kort på stoet som än så länge är dräktig med CAMARO M.

dilliblue

dilliblue

Mitt sto e. Levantos II - Cortez är nyligen inseminerad med Lux Z

wow! Det borde bli mums:d

Vi får hoppas på det! :D

Det här är andra försöket. Blev dräktig första gången, men resorberade efter att ha haft bakterier i livmodern..
Men nu håller vi tummarna!

Callahan VDL 1131, har jag betäckt mitt sto, som är efter Democritos - Nepal, med i år! Hon är konstaterat dräktig och på dygn 51 idag :love:

Så det blir mycket hopp i det fölet........ :bump: :bump: :bump:

Är det hon som har en avkomma efter Rosevelt?
(Frågade för hon påminde så mycket om mitt sto..på bilden ser hon inte ut att va så hög heller...)

Fick stoet dräktigt med Herzensdieb på första försöket, nu ska det bara håla i sig hela resan.Det är en lång väg att gå innan ett litet föl tittar fram någon gång nästa år. :banana: :banana:

Non Stop R och Camaro M

Jag har betäckt med Cortus 920. Hon blev dräktig på första brunsten, första skicket, första semineringen! Så himla glad! :bump:

**KL**
Fick just veta att mitt sålda sto till slut blev dräktigt med Alcatraz. Jag jublar och håller tummarna :)

Mitt eget sto har jag skickat till Nactus, lite sent men jag hoppas att turen är med oss ;)
U

Mitt sto (Warsteiner - Gassendi - Chagall) är dräktig på dygn 30 med San Remo. Var återkoll igår och allt såg normalt ut.

Chloé (Partisan-Jovial) är dräktig med Hip Hop :bump::banana:

Fick se fölets hkärta slå dag helt otroligt med ett krångelsto.
Hortensia fam 40 E Happyday-Passcal-Herkules- Utrillo-Dragon . Hon är bet med Channon vet inte varör men nu är det 10 mån kvar att vänta otroligt spännande
HortensiaochSivJuli2007.jpg

Liknande trådar

Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Ramona
·
Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
744
Senast: Whoever
·
Avel Hejsan! Jag har googlat runt och runt som en tok men blir verkligen inte klok för står olika precis överallt. Så tänkte jag provar...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Mata inte Trollen
  • Hypotyreos

Hund, Katt, Andra Djur