Vilken frieserhingst ska man välja? Melle eller Darco?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Piraya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 213
P

Piraya

Hej alla friesermänniskor! Finns det någon som kan hjälpa mig jämföra dessa hingstar, Melle och Darco? Jag har ett sto av den lite grövre sorten men ändå reslig och ganska långa ben. Hon är efter Hannes 296. Funderar på att betäcka henne med någon av de ovan nämnda. :)

Sv: Vilken frieserhingst ska man välja? Melle eller Darco?

Hej! Visst är det Stella!:love: Vi har inte alls långt till frieserhingstarna Melle & Darco härifrån. Därför funderar jag på någon av dem i framtiden!

Sv: Vilken frieserhingst ska man välja? Melle eller Darco?

ok! Kan du inte berätta lite om henne och hur det går? Jag skickade dig ett pm igår..

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 019
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 486
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 291
Senast: lizzie
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Tråden för spår