Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och avkomman har fortfarande ett möderne som vi inte vet något om. Finns det fuxanlag DÄR så kan det bli fux, finns det inget fuxanlag så spelar det ingen roll vad Black Coffee har för färganlag, det kan inte bli någon fux ändå.Jag förutsätter att hngsten är Black Coffe som har en brun morfar som i sin tur har fuxmorfar och farmorsfar. Mormors morfar var också fux.
en häst som har skimmelanlag ÄR skimmel. Och för att nedärva skimmelanlag måste hästen vara skimmel.
Här får ni något att bita i från mig:
http://www.pixbox.se/alb1049021
Bilderna är i kronologisk ordning från hon föddes tills nu.
Vad har hon för färg?
Även bild på mamma där,hon är svart leopard tigrerad.Hennes pappa är brun med tecken.Fölis är även lite prickig i huden runt näsborrarna och på musen
Brunskimmel?brun melerad tigrerad?
Såvitt jag minns är Maraton en av de hingstar som saknar fuxanlag, vilket innebär att det inte spelar någon roll att det finns fuxar några led bakom honom.Nepaels morfar, farmorsfar och mormorsfar var fuxar liksom Maratons morfar så då finns det fuxanlag på mödernet också.
Vart finns den?Jo, hans mamma är skimmel men felregistrerad. Så där är det inget konstigt. Skimmelanlaget där kommer från Laura Fair tydligen, som var en Morgan.
Vart finns den?