Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle säga salladsslunga som fortfarande är i förpackning. Övervägde att ge bort den men vem vet... kanske den kan komma till användning?
Får jag fråga... varför behöver man 24 äggkoppar? Eller, varför tycker någon att man behöver den mängden? Vad är deras argument för det? Räcker det inte med 4-6 stycken beroende på hur många man är?Efter separationen argumenterade jag och exet om vem som skulle slippa få våffeljärnet som en föräldrar gav oss mot vår mycket utryckliga vilja.
Vi försökte förgäves förklara att den aldrig skulle användas och vi verkligen vara nöjda med att "bara" få de julklappar vi önskat oss.
För att i alla fall vara lite tacksamma gjorde vi våfflor.
1 gång.
Vi fick en massa mjölbaggar i skafferiet från den där djävla våffelmixen.
Året efter fick vi 24 äggkoppar...
Ja, vi har ingen aning. När vi har våra närmsta 22 vänner över till frukost? Hen har en tendens att överkompensera och när hon försökte truga på oss två, med löner som vida översteg dennes, fler julklappar än vi önskat så drog sambon till med äggkoppar för att hen skulle få köpa ett jullklapp till, vad är det värsta som skulle kunna hända?Får jag fråga... varför behöver man 24 äggkoppar? Eller, varför tycker någon att man behöver den mängden? Vad är deras argument för det? Räcker det inte med 4-6 stycken beroende på hur många man är?
herregud! Jag vet inte ens vad jag ska svara! Eller, ja, inte mer än att människor upphör aldrig att förvåna!Ja, vi har ingen aning. När vi har våra närmsta 22 vänner över till frukost? Hen har en tendens att överkompensera och när hon försökte truga på oss två, med löner som vida översteg dennes, fler julklappar än vi önskat så drog sambon till med äggkoppar för att hen skulle få köpa ett jullklapp till, vad är det värsta som skulle kunna hända?
Hur klarar man sig utan salladsslunga? Om man äter blad av olika slag, inte endast det som kallas för sallat, utan även t ex spenat, rödbetsblast, bladpersilja etc, och ffa om man odlar dem själv, är salladsslungan om inte ett måste så närapå.Haha åh, ja! Det har jag också en som ligger kvar i förpackningen. Vem orkar ens liksom?
Fast jag skulle nog kunna säga överlag att köksprylar är vad jag har mest onödigt av. Åtminstone sett till användning.
Hur klarar man sig utan salladsslunga? Om man äter blad av olika slag, inte endast det som kallas för sallat, utan även t ex spenat, rödbetsblast, bladpersilja etc, och ffa om man odlar dem själv, är salladsslungan om inte ett måste så närapå.